Inlägg från: Lillajag1979 |Visa alla inlägg
  • Lillajag1979

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Mimmi P skrev 2008-11-13 07:01:31 följande:

Måste ha varit förvirrad igår när jag uppdaterade listan, missade nog typ två sidor med inlägg, tack AMS för att du rättade till det!Lillajag, krya på dig!
    Tack!
  • Lillajag1979
    BejbyBoo skrev 2008-11-13 14:09:19 följande:
    hej tjejer...tittar bara in som snabbast för att fördriva tankarna och tiden. Vi hade i måndags ett nära dödsfall i familjen och just nu avlöser dagarna varandra som i ett töcken...Jag kommer tilbaka när jag återfått andan och fötterna på jorden..
    Jobbigt! *skicka styrkekramar*
  • Lillajag1979
    Rauur skrev 2008-11-15 13:44:18 följande:
    Hm, det var en bra fråga! Var ju en vecka sedan hon hade bim!
    Jo, såg ju det.. Hmm, nu blir jag nyfiken!
  • Lillajag1979
    Rauur skrev 2008-11-17 12:30:32 följande:
    Usch, jag lider med dig!Jag är glad att jag inte har har nå sånna besvär sen jag var gravid.. (om man räknar bort kvällarna med för mkt intag av alkoholen:P)Hoppas du blir frisk snart!
    Jag har inte varit magsjuk på MÅNGA år... Men jag har typ magkramper... mår inte så jätteilla men jag spyr iaf...

magsjuka brukar inte sitta i så länge... peppar peppar...
  • Lillajag1979

virra: fin sammanfattning.

Orkar typ inte skriva nå mer. Vinterkräksjukan har tagit över... Kommer överalltifrån... Hade inte kräkts på 5 timmar... Och har druckit och försökt få i mig lite. Men nu kom ALLT upp... Men en positiv grej är att kramperna i magen har avtagit...

Återkommer när jag är piggare.

Och henlin: se nu till att klämma ur den rackaren, annars kommer jag och smittar dig med kräksjukan

• Lillajag1979

Godmorgon tjejer. Idag är det bättre... Men jag är förbannat trött. Har fått springa på toa hela natten. Och det har inte varit för spyor :-s Idag ska jag passa på att sova bort dagen, det känns som att det behövs.

Henlin: jag skulle INTE orka med en förlossning i detta tillståndet. stackars väninnan din. Och jag tyckte att jag var klumpig med magen...

Hade!

• Lillajag1979

Eva Marianne skrev 2008-11-18 15:33:07 följande:

OMG!!! Testet var positivt!!! Jag ska bli mamma :) :) :) Helt ofattbart, jag var verkligen inställd på att det skulle bli ännu ett minus...Det är inga som helst tveksamheter med testet, heller. Direkt när jag förde ner stickan i urinet kom de två strecken upp, jättestarka båda två. Eventuellt skulle det inte synas förrän efter 5 min.Oh, shit, liksom... Nu är det på riktigt... Det är ju nåt helt annat...
    GRATTIS TJEJEN!!!! Weeeeeee!!!!
  • Lillajag1979

Godmorgon tjejer...

Har idag nått en milstolpe... HALVVÄGS! Svårt att glädjas när man fortfarande har slängar av kräksjukan.

Och ni tjejer som är under strecket... GE INTE UPP!

Kram på er!

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!