Inlägg från: gustafssons |Visa alla inlägg
  • gustafssons

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

BejbyBoo skrev 2009-01-11 13:03:00 följande:
    Svar på #1058 Tack! Ja, hon är trots allt rätt liten i sin storhet!*Har uppdaterat med nyaste bilderna nu. *beta.familjeliv.se/Hem/flakez/galleri.php?cur...
    va objuden till din sida för att se korten
  • gustafssons

serafine

Nu hoppas jag att du får ett + denna gång!!!!

• gustafssons

hehe jag har kvar
    engångstrosor sen förra förlossningen
    hemska saker!

• gustafssons

Jag ska åter igen beställa en amnings bh från apoteket.  den är så skön!!
    hade den under förra förlossningen oxå, å har letat febrilt efter den...men utan resultat.
    De kan jag rekomendera!
    Inga sömmar inga byglar, bara mjukt tyg.

• gustafssons

lilla jag
    mimmi
    Det är lite ...småjobbigt med dessa förverkar..
    jag har haft 3 min mellan under 9 timmar, men annars är de oregelbundna.
    de kommmer när jag sover, eller ligger å ser på tv, eller som ni skriver, Näär man använder magmusklerna för att tex resa sig.
    det va så när ja väntade den stora tösen oxå...

igår hade jag lite ...tryck..i svanken..

ska till bm och läkaren den 26 så ja ska be dem kika på tappen då tänkte jag..

• gustafssons

appropå bh..ar..
    vanligtvis har jag 70b, men inte längre.. nu är ja på 85d... å då är det inte mjölk i dom än..
    förra gången blev de inte större än 85d...men var ska detta sluta ??

• gustafssons

FÖDDA
    Mars2007: Emma född 30/3 - 07, Elias 21/11 - 08 (BF enl. RUL 4/12), Ängelholm
    Henlin: , Lukas född 29/4 - 07, Elise född 25/11 - 08 (hade BF 17/11), Höganäs
    Catt: Tuva född 10/12 -08 (BF enl. RUL 11/12), Örebro
    FlakeZ: Eleonora född 28/12 (BF 26/12), Stockholm

GRAVIDA
    AMS: BF 28 januari 2009, 1 son född augusti 06, Umeå (Tjej enl RUL)
    Virra: BF 5 februari 2009, inga barn sedan tidigare, Umeå (Pojke enl RUL)
    Annika77 BF 6 februari 2009, 1 son född maj 07, Malmö ( Tjej enligt RUL)
    Mimmi P, bf 25 Februari, inga barn sedan tidigare, StorStockholm (Pojke enl RUL), Tore, Wilmer eller ?
    Gustafssons bf 6 mars 2009, en tös januari 07. stenungsund (väntar en till tjej!)
    Disa D, bf ca 6 mars, första barnet! (väntar en pojk!)
    Kallo, bf 14 mars, inga barn sedan tidigare, Göteborg
    Zalåå: 27/3, 1 son född 06. Göteborg
    Lillajag1979: BF 7 April, inga barn sedan tidigare. Borlänge (Pojke enligt RUL)William
    Lightfish & Nixx: BF 10 April, 2009. Inga barn sen tid. Stockholm (Pojke enl. RUL.. övertydligt)
    Kanske en dag: BF 18 april. Inga barn Mariestad
    Yoysen: BF 27 April, son född -05 GB, (Kön, vill ej veta)
    Kanelbulle81: BF 5 Juli, första barnet, Örebro
    Eva Marianne: BF 24 juli, första barnet, Värmland (kön, kommer ej kolla) Namn: Indra / Troy
    Rauur: BF 6 Augusti, andra barnet, Junsele

I VÄNTAN PÅ +:

majsanna: ÄL ca 8/1 BIM ca 22/1 inga barn sedan tidigare. Försök 10. Norrköping
    Serafine: dotter född 06. Malmö, ÄL 30/1, BIM 13/2 försök 4 efter mf, försök 8 totalt

• gustafssons
    Lillajag1979 skrev 2009-01-19 07:20:36 följande:
    gustafssons skrev 2009-01-18 21:55:21 följande: Visst är det jobbigt...Själv så gjorde det ont igår, men det var övergående. Så såklart blev det en massa mardrömmar inatt. Drömde att herrn bestämde sig för att komma nu och det var ingen som kunde stoppa honom. Bara för att den blivande pappan är bortrest... Typiskt. Men det är LITE för tidigt för det! är bara i v.29Yoysen: Vad härligt med en liten semeter. Hoppas du njöt ordentligt! Serafine: Grattis i efterskott!!!
    jo det är lite tidigt v 29.. 34 är lite bättre då.. men tänkte försöka knipa så vi inte blir 4 vattumänn i familjen... vi fyller år inom 1.5 vecka här... så en månad till skadar inte
  • gustafssons
    Lillajag1979 skrev 2009-01-19 08:16:08 följande:
    gustafssons skrev 2009-01-19 07:52:34 följande: Oj, 4 vattumän.... Vi är bara en... förhoppningsvis!! Jag dåra...
    hehe... ja, nu är inte jag så...jätte..."troende" när det gäller sånt här... men vi är vääldigt anvisa å lika.. så en lugnare fisk hade inte skadat...
    för att jämna ut det lite..
  • gustafssons
    Lillajag1979 skrev 2009-01-19 08:23:09 följande:
    gustafssons skrev 2009-01-19 08:19:55 följande: Åh, säg inte det! Fiskarna kan vara envisare än vattumän... Jag har en sambo som är fisk...
    ja har en lillasyster som är det, å tycker allt att det är lite skillnad.. men en stenbock hade inte varit fel. men då har ja bara 2 dygn eller nått på mig...så det hoppar jag
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!