Catt
Varmt grattis till lilla Tuva!
Ego
Ni kommer inte tro mig men allt jag sovit de senaste 36 timmarna är ca 2 1/2 timme på eftermiddagen och då tyckte jag mest att jag vilade...

. Hostade mig igenom hela natten, vid 6.30 efter att ha spytt två ggr av hostan gav jag upp... Tog en taxi; till fel sjukhus i min trötthet... Strul pga det och kom till slut till KS och Förlossningen. Tydligen vill inte vanliga akuten ta det om man passeratt vecka 22 utan då vill de kolla bebis först...

Visst, jag är tacksam att de kolla så att hans hjärta slår...men det var/är ju jag som är sjuk... Hur som så behöll de mig på förlossningen eftersom jag var helt slut och hade sådan träningsvärk i magmusklerna efter all hosta. De var verkligen supergulliga varenda en!

Nixx lyckades ta sig från jobbet, trots att han behövdes där...men till slut ville han bara vara hos mig.
Puls,blodtryck, bakterier, vita blodkroppar samt en näsodling togs....(odlingen får jag svar på senare i veckan). Kom till slut därifrån med två sorters hostmediciner (som hjälper ytterst lite

) och en avsvällande kortisonspray för näsan.
Nu är både jag och Nixx sjuka