• Yinsan

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Här har ni en som har för nära till Ullared... Orkar inte gå där inne så länge utan tröttnar efter en liten stund, sist gjorde vi hela affären på en timma tror jag.
    När jag väntade Filip så var jag där dagen innan han kom, det var en bra sätt igång. Hade med en kompis som kunde köra hem om det var så att jag skulle få värkar. Men de enda värkarna som kom var ont i fötterna så jag körde hem (13mil) och svor över att mina försök inte fungerade men så på natten så satte det igång så någon effekt hade det antagligen ändå.

Har heller inga problem att få med maken, dock vet han ju att det inte är några 8 timmars pass som jag är där. Sonen däremot har tröttnat för flera år sen och åker inte med till några affärer längre.

• Yinsan

Lillajag, känner så väl igen mig i vad du skriver, tyckte inte det var något mysigt alls förra gången jag var gravid utan mest bara en lång transportsträcka... Upplever att det är lite lättare denna gången men det är antagligen för att jag mår bättre denna gången och inte varit sängliggande så mycket.
    Det är ju dock värt det när bebben ligger på magen och är färdig så håll ut!

Vad gäller Ullared så har vi kompsiar i Varberg som sist passade sonen när vi var dit, väldigt smidigt och bara några minuter så var man på plats.

• Yinsan

Båda grav har min sexlust försvunnit i botten, eller ännu längre ner om det går. Har ingen lust alls och det har inget att göra med att jag känner mig stor eller ful etc för detta kommer ju som ett brev på posten några veckor efter jag plussat, gissar att det är hormonerna. P-piller gör lika dant med mig...

Jag märkar att jag blir andfådd lättare nu och ibland kan hjärtat rusa lite och springa upp för trappen är ju inte att tänka på längre. Knytskor har jag inga så det klarar sig bra men att gå ur badkaret imorse var en pärs, trodde jag gått upp 18kilo på bara 30 minuter, kändes så iaf!

• Yinsan

Ska nog fortsäta boa lite i bebisrummet sedan, Filip har längat efter en kompis så de är påväg över nu så det lär bli livat värre här på förmiddagen och ikväll ska vi bort på trettondagsfest, så jäkla kul brukar vi ha, får se hur roligt det blir idag som nykter och gravid!

• Yinsan

AMS och ni andra, känner inte heller att magen drar ihop sig och blir stenhård som jag upplevde förra gången men upplever ändå obehag i intervaller, kan det vara förvärkar iaf menar ni? Kanske magen är förliten än för att det ska kännas att den dra ihop sig.

Rauur, säger som Mimmi P, ibland kan ju själva skrivandet och berättandet ha en "förlösande" effekt så vill du är min mailbox öppen för avlastning.

Är så trött, borde nog knapra järn men magen är ju så kass redan och vill verkligen inte äta de j_vla tabletterna...
    Har ni några tips hur ni får i er era?

• Yinsan

Grattis Virra, själv fyller man 27 i maj, känns som sonen kom igår när man var 23 men det är visst inte så...

• Yinsan

Vi har en backe upp till jobbet som svänger på toppen... Den är inte rolig nu i dessa väder när det som ni säger är ren isgata där! Lägg då till alla lastbilar som kör där som inte är så glada...
    Tur att det gick bra med er!

• Yinsan

Jag har en gammelgubbe hemma... Han fyller 38 i juli och jag själv 27 i maj...

• Yinsan

FlakeZ, va fin hon är, och vad små de faktiskt är när man ser henne i vagnen!

Okej Eva-Marianne, du vinner... Börjar tycka det är lite småjobbigt att han är 40 innan bebisen är två men det är ju inte så mycket jag kan göra något åt, bara acceptera läget och jag älskar ju honom och har valt honom för resten av livet!

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!