Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Grattis till dottern, Henlin!!!!
Eva Marianne skrev 2008-11-27 23:18:26 följande:
Uhh, va tråkigt majsanna!! Jag håller med Mimmi P och hoppas på en nyårspresent till dig! Och dessutom, ge inte upp!!!! *krama*
Godmorgon tjejer!
EvaMarianne: Intressant det där med psyket...
Själv så vaknade Lilleman av sambons väckarklocka för 1 timme sen... Så då är det omöjligt att somna om. Men jag ska ju iofs inte sova så länge idag. Ska till BM ju! Spännande. Idag får vi antagligen lyssna på Lillemans hjärta och så...
Har tid 9.15
Hallå...
Allt såg bra ut hos bm. Det lilla hon kolla. Typ blodtryck och kolla livmodern och lyssna på lillemans hjärta. Det var uppe i 150 slag ett tag men det var nog bara för att han blev rädd för ljudet som mackapären gav ifrån sig. Sen låg det på stadiga 140 slag. Fick massa papper. Bla moderskapsintyg. Och blodgrupperingspapper som ska med till förlossningen. Uhh, det känns verkligt nu... Så ska hon skicka en remiss till auroramottagningen... För min förlossningsrädsla... Det händer grejjer...
Oh, såg att ni pratar namn... Vi hade ett jättebra tjejnamn... Saga. Men INGET killnamn. Och nu är det ju en kille där inne. Det är svårt! Min sambo vill att han ska heta William, men jag vet inte... *velfia* Men vi har ju lite tid på oss..
Vad har ni blivit ordinerade för järntabletter? Och blev ni ordinerade före att ni tog prov hur ni låg??