• mellivelli

Billiga men BRA presenter till vuxna

I år hade vi planerat att bara köpa till alla under 18 år vilket blir ca 7 st. Men nu blev de lite konstigt och jag känner att jag vill köpa till mina föräldrar (som är tillsammans) och då känner jag oxå att om jag köper till dom vill jag köpa till min makes föräldrar oxå (doim är inte tillsammans).. har ni några idéer på vad man kan köpa till dom för en billig peng? Även till min bror och min mans syster.

jag gör död till liv åt dig
  • Svar på tråden Billiga men BRA presenter till vuxna
  • Marma

en ask choklad...:D nä skämt o sido...vad menas med billig peng då?

• mellivelli

typ en hundring eller nära där..

• CosmicCat

Vi gör fotokalendrar och ger till våra föräldrar i julklapp, det kostar ca 150 kr/kalender och det tycker jag är ganska billigt.

• mellivelli
    CosmicCat skrev 2008-11-05 12:51:48 följande:
    Vi gör fotokalendrar och ger till våra föräldrar i julklapp, det kostar ca 150 kr/kalender och det tycker jag är ganska billigt.
    ok, de va ju en bra idé.

Fler?
  • Pshevil

Jag brukar alltid köpa böcker till mina föräldrar. Mamma brukar få något snyggt halsband el liknande också. Pappa brukar få en film eller tidingsprenumeration (typ Vår historia). I år kommer de dock få en DVD-box ihop (200 kr): Mot alla vindar, de gillade den serien.

• mellivelli

kanske ska köpa premunationer till mina föräldrar och så får vi se vad de blir till svärisarna.

• 17 årig tjej

Kolla på tradera.
    Smycken tex?
    Jag hittade ett helt nytt halsband för 1 krona + 6 kronor för frakten.

• prinsens

Köp ett litet set med ätbara saker. Gott löste, skorpor/biscottis, nymalet kaffe, chokladpralliner, olja, vinäger... Ja vad som nu just passar dem och slå in det fint!

• mamma till Tilde

vetevärmare- kudde

Svar på tråden Billiga men BRA presenter till vuxna