• Noir Lo

+ va så himla svagt!

Hej... Oh va jag hoppas att jag får sluta mig till er som blivit gravida efter massa slit!!

Jag tog min Pregnyl spruta den 19 okt och hade testdag i lördags men  jag fega ur och har kännt det som att mensen är på gång hela tiden nästan.
    Igår natt när jag gick och kissa så kom det som en liten brun flytning!! Jaha så va det kört då!!
    1½ timma senare tog jag mod till mig och testa mig! Neg!

I morse när jag vakna så maila jag ssk på fertmotagningen om en ny tid hos läkare för att börja ny behnadling!
    Hon svara att Nej vi väntar till du börjar blöda och då hör du av dig! Ok!
    Men så satt jag här och kom på, jag drar och köper test innan jag morgonkissar för att verkligen få det klart för mig så hjärnan kanske fattar och kroppen kikkar igång mensen!
    Men så satt jag här efter att jag testat och efter en stund titta jag på den! Det är ju +!!!! jag tog upp det och kolla... Asså + va så svagt att man bara såg det om man kolla i en speciel vinkel men sen lärde mig mina ögon och jag såg det!

HERREGUD!! Väckte mannen och släpa ut han i köket! Han sa Näää det är ju ett FETT -!!
    Men så kolla han i samma vinkel och typ. JA asså de där plus strecket är ju väldigt väldigt svagt!

Men jag maila ssk på fert igen mitt i alla chock!
    Hon svara att även om det är sådär svagt så är det endå ett + och ett + är alltid ett +!
    SHIT!!
    Jag ska testa kanske i övermorgon igen om inte mensen kommit, de känns ju typ som den är på G!

Just nu vet jag inte va jag ska tro... Är jag gravid??
    Snälla help me!

• Svar på tråden + va så himla svagt!
  • Caranlachiel

Köp ett CB digitalt - där står det "Gravid" eller "Inte gravid" och du behöver inte kolla i särskilda vinklar för att se det. Det gjorde jag när jag fick ett svagt svagt plus.

Jag tror du är gravid!

Vecka 21 - and counting! (BF 21 mars)
  • Noir Lo

Men går CB digital på lägre HCG än dom vanliga CB?

• Caranlachiel
    Noir Lo skrev 2008-11-05 16:16:40 följande:
    Men går CB digital på lägre HCG än dom vanliga CB?
    Ingen aning. Kan tänka mig att det är samma. Det brukar stå i instruktionerna att om man fått ett svagt plus och är osäker så ska man vänta 24 timmar innan man testar igen. Så gjorde jag. Fick svagt plus, testade med CB digital dagen efter och då stod det "Gravid".
  • Noir Lo

Oh va härligt! :)

Jag är livrädd att det inte ska vara något nu när jag fått jordens hopp! Men om så är så måste jag ju klara av det också!

• Caranlachiel
    Noir Lo skrev 2008-11-05 16:24:26 följande:
    Oh va härligt! :)Jag är livrädd att det inte ska vara något nu när jag fått jordens hopp! Men om så är så måste jag ju klara av det också!
    Vet hur det känns... Jag håller tummarna för dig!
  • Miiikaaa

jag har hört att dom digitala testerna "kräver" högre nivå av HCG än dom vanliga..

• Allt går fort

vill inte förstöra all din lycka=/ men jag fick plus med cb inte särkilt starkt men det fanns det *tror jag har bild i gallerit* men gravid var jag tydligen inte=/

• Maria Helena

För mig var det precis likadant, jag fick ett väldigt svag plus och för att kunna se det så fick jag verkligen anstränga mig och jag stog ute för där var det bästa ljuset för att kunna se strecket. Jag kan väl säga att jag är gravid och ska ha bebbe. Så jag håller verkligen tummarna för dig.

• Sootie

hej hej,
    har också fått ett supersvagt plus i morse.. Ska ta cb digitalt imorgon e så nervös!

• zummar

Hoho...har följt med här lite i det tysta å nu är man ju jättenyfiken=)
    *håller tummarna för er alla*

Svar på tråden + va så himla svagt!