• Anonym (Ledsen,)

min man fick en snefylla =(

Som slutade med att jag är helt blå i ansiktet och mina ben....
    Min man var på fest i lördags kom hem sket full och fick värsta snefyllan.
    slog mig med knytnävarna sen slängde han ut mig.

Är gravid också, han rörde inte magen i alla fall.
    Vet varken ut eller in..

kan man få hjälp med LGH? vet ju inget.

• Svar på tråden min man fick en snefylla =(
  • ingrid86

Ett tips är att bra med kvinnojouren i din kommun, jag vet att i eskilstuna kan de fixa med skyddat boende för de som har råkat illa ut av sina män.

• Madelenin

Fy fan. Ring kvinnojour och polis. Åk till sjukhus och få skadorna dokumenterade. NU!

• Aquila
    Madelenin skrev 2008-11-05 17:50:27 följande:
    Fy fan. Ring kvinnojour och polis. Åk till sjukhus och få skadorna dokumenterade. NU!
    Precis!!
  • oOoJOYoOo

Men shit alltså! Hur mår du? Var håller du hus nu?

Har har visat en sån sida förrut eller var det helt oväntat som det här kom?

STOR KRAM

• Anonym

Instämmer med dem andra RING NU. Du har inte bara dig själv att tänka på. Styrkekramar till dig.

• Anonym

Ja, se till att du kommer till sjukhus så det kan dokumentera dina skador och se så allt är bra med bebis i magen!!!

De kommer säkert hjälpa dig att få kontakt med kvinnojouren och polis från sjukhuset!

• ingrid86

Vad du en gör gå aldrig tillbaka till honom, han kan göra det igen om man har oturen..

• Anonym (Ledsen,)

Har tagit egna bilder om ja skulle våga göra en anmälan..
    han har visat denna sida innan men det va längesen,

Är hemma nu, men har knappt pratat med han sen i söndags. Han e ångerfull men jag sa sist händer det en gång till så har han inte mig kvar och nu hände det igen..
    Så ja vet att jag måste gå annars tar han mig ändå inte på allvar.

är så deprimerad nu, ska ju bara vara glad nu men blev inte så.

• Anonym

Har du ingenstans du kan ta vägen tycker ju inte det verkar bra att du är kvar där nu. Har du några föräldrar eller vänner som kan ställa upp för dig. Tycker du ska ringa kvinnojouren direkt.

Svar på tråden min man fick en snefylla =(