• Shaggy

Nyfiken på sex med en kille

Jag är en kille på 46 år som är nyfiken på sex med en kille.Undrar bara om det finns några killar som har haft det och hur det kändes första gången ni hade det.Fick ni mersmak eller va det inte nått ni ville ha igen ? Skriv gärna hur ni tyckte det va.Eller skriv till min inbox om ni vill vara privat.

• Svar på tråden Nyfiken på sex med en kille
  • Deoran

Känner du inte motvilja mot att ha sex med en kille ?

Det gör jag och det är därför jag aldrig har haft det. Jag har absolut inga gränser vad gäller sex, men när jag kommer nära en kille så känner jag mig som en kompis och om han skulle visa sexuellt intresse för mig så skulle jag tända av och troligen bli förbannad om han tog på mig.

Hur känner du ?

• Shaggy

Nej jag känner inte motvilja att ha sex med en kille eller det beror på vad man gör jag vill kanske inte göra allt med kille,har inte prövat ännu.Bara en kille som sugit av mig innan och det kändes ju ingen skillnad mot en tjej som gör det,han kunde suga bra så det va skönt.Skulle vilja prova och suga kuk.Så jag är bara intresserad av det som finns nedanför naveln.Inga kyssar eller pussar det gillar jag inte.

• Gung Ho
    Deoran skrev 2008-11-06 04:05:25 följande:
    Känner du inte motvilja mot att ha sex med en kille ?
    Duh?

"Jag är en kille på 46 år som är nyfiken på sex med en kille"

Ovanstående kanske tipsar om att han INTE känner motvilja mot att ha sex med en kille....
  • Gung Ho
    Shaggy skrev 2008-11-06 17:40:33 följande:
    Nej jag känner inte motvilja att ha sex med en kille eller det beror på vad man gör jag vill kanske inte göra allt med kille,har inte prövat ännu.Bara en kille som sugit av mig innan och det kändes ju ingen skillnad mot en tjej som gör det,han kunde suga bra så det va skönt.Skulle vilja prova och suga kuk.Så jag är bara intresserad av det som finns nedanför naveln.Inga kyssar eller pussar det gillar jag inte.
    Ha, det är värsta kicken att suga en kille första gången... Skitläskigt på ett sätt...
  • Deoran
    Add3 skrev 2008-11-07 01:57:21 följande:
    Duh?"Jag är en kille på 46 år som är nyfiken på sex med en kille"Ovanstående kanske tipsar om att han INTE känner motvilja mot att ha sex med en kille....
    Tja ... du kanske tycker det, men jag är både nyfiken på det och samtidigt känner jag motvilja mot det dvs jag vill gärna veta vad det innebär men jag saknar förmåga att göra det pga min motvilja. Dessutom får jag kompiskänslor om jag kommer nära en man och jag kan inte förena den känslan med sexuell åtrå.
  • Gung Ho
    Deoran skrev 2008-11-07 02:21:52 följande:
    Tja ... du kanske tycker det, men jag är både nyfiken på det och samtidigt känner jag motvilja mot det dvs jag vill gärna veta vad det innebär men jag saknar förmåga att göra det pga min motvilja. Dessutom får jag kompiskänslor om jag kommer nära en man och jag kan inte förena den känslan med sexuell åtrå.
    Fast jag kan ha sex med kompisar oxå (kvinnliga som manliga). Men alla är ju olika, så är det ju alltid.

Jag och en kompis satt en gång och diskuterade just det här med bisexualitet. Jag menade att de flesta har en bisexuell ådra som de undviker mentalt (vissa kallar det förtrycka, men jag tycker det är fel). Det är liksom ett territorie dit man inte låter hjärna vandra in i. Han höll väl inte med helt, utan hävdade att han var helt straight och inte kunde bli sexuellt upphetsad av killar eller killars beröring. Tilläggas skall göra att vi efter en lång kväll var ganska fulla. För att göra en lång histora kort så trodde inte JAG på honom, utan sade att han visst skulle bli upphetsad om jag smekte honom, vilket han inte trodde på. Vi testade, han blev det.
  • Anonym (Ad_lib)
    Deoran skrev 2008-11-07 02:21:52 följande:
    Tro mig i det ögonblick när du står på knä och har en stor fin kuk inkörd till roten i din mun och du hör killen säga "nu kommer jag" så är kompiskänslor inget du behöver bekymra dig om :)
  • Gung Ho

Anonym (Ad_lib) skrev 2008-11-07 11:40:10 följande:

Tro mig i det ögonblick när du står på knä och har en stor fin kuk inkörd till roten i din mun och du hör killen säga "nu kommer jag" så är kompiskänslor inget du behöver bekymra dig om :)
    Ja, det var ju levererat med finkänslighet för ngn som är lite osäker...

Deoran: Man kan faktiskt börja lite softare..
  • Deoran

Jag känner mig inte osäker om mina känslor visavi män. Har haft gruppsex och varit nära män i sängen och sexuella situationer flera gånger i mitt liv, men det har aldrig utlöst nån sexuell känsla visavi dem. Iofs har det då alltid varit kvinnor med samtidigt, men jag tror inte det skulle göra nån skillnad.
    Jag tror detta beror på att jag har en hyfsat stark mansidentitet som dessutom förstärks med vänskapliga känslor när jag kommer nära män. Och då sympatiserar jag med honom som man. Kan det vara så att er mansidentitet INTE förstärks när ni kommer nära män utan tvärtom feminiseras ni ? Det skulle ju kunna förklara varför ni inte känner motvilja ...

Jag har läst att homosexualitet uppstår lättare hos den som har en mindre god relation till sin far eller ställföreträdande far. Min pappa hade många fel, men han var mycket SNÄLL mot oss barn och lekte nästan dagligen med oss i timmar när vi var riktigt små (upp till 5 års ålder). Därav att jag gillar män när jag kommer dem nära, men helt utan sexuella känslor. Så tror jag.

• EnsamPappaEtuna

Jag tror att de flesta bisexuella killar ser killsex just som en sexgrej och att de inte är "äkta" bisexuella på så sätt att de inte skulle kunna bli kär i en karl eller få några känslor alls för honom.

Svar på tråden Nyfiken på sex med en kille