Karlstad förlossning
Hej, någon som vet hur karlstad förlossning är? Nu (redan börjar jag bli nervös) ska föda i Januari...
Har haft så ont denna vekca och kännt mig så ensam.
Hej, någon som vet hur karlstad förlossning är? Nu (redan börjar jag bli nervös) ska föda i Januari...
Har haft så ont denna vekca och kännt mig så ensam.
emya- , Jag förstår att du är nervös!! Det kommer nog gå bra ska du se.. Läste om din förra förlossning och allt är väl bättre än att gå igenom en sådan igen! eller??
Miss Snö- , Va roligt att få höra så mycket possitivt!
Gick förra förlossningen bra? Ja, det kanske man kommer att göra tillslut! Har du en bra gaviditet nu då?
Miss Snö- , Oj, läskigt! Tur att det gick bra! Va skönt då. Jo lite upp och ned iblend men för det mesta är den bra. Har problem med rygg och så men det är inte hela världen! =)
Mirjis- , Oj va nyligen! =) Grattis!! Gick förlossningen bra?
Va roligt att alla är nöjda med Karlstad sjukhus och förlossning!
Nu känner jag mig mycket tryggare! Tack alla!
Nu är det väl bara väntan kvar... Inatt drömde jag att jag födde en flicka och jag och min sambo satt och grät och var så glada!! Sen när jag vaknade hade jag ett leende på lepparna och allt känndes så bra ändå!
Tänk va underbart det kan vara!
Frezalo:
Oj, då låter ju igentligen karlskoga bätte... Det kanske är något att fundera på... hmf... Det är så svårt när det är första barnet också när man inte vet hur mycket man kan kräva mm... Och vilken vård som är "normal"...
Benz:
Va bra att han går upp nu i alla fall! =)
Hope and shine- Ja visst är det skönt att höra... Kanske nervositeten släpper lite i alla fall.... =) Va roligt, är det ditt första barn?
Det är så skönt att få höra vad alla tycker.
AnnaOchRebecca: Det låter ju ändå bra där tycker jag...
Det är ju lite delade åsikter om patienthotell och så... Men jag hoppas verkligen att det blir en bra förlossning för mig och min bebis + sambo.. Längtar till januari då det är dax!
Men kan man få lite hjälp med att sköta bebis första gången och så? och ammning och sånt, får man hjälp med det?
jaha, var det en bra info?
Jaha, men det är ju bra att man fick hjälp med ammning innan man får gå till patienthotellet..
Förlossnings brev o så, är det nått man skriver själv eller gör man det hos BM innan förlossning?
Ja, gör gärna det! Va spännande! Hoppas allt går bra och att ni får en fin förlossning!! =) Lycka till!!
tack för så mycket info! Jätte kul att höra att allt gick bra!!! =) Grattis till sonen och hoppas allt går bra i fortsättningen!! Härligt att höra någon som inte hade så fruktansvärt ont som alla säger att det gör. Har själv sammandragningar rätt ofta och en del av dem gör ont, så jag har varit lite nervös hur ont det kommer göra.
Men tack så mycket!! God jul!