Karlstad förlossning
Hej, någon som vet hur karlstad förlossning är? Nu (redan börjar jag bli nervös) ska föda i Januari...
Har haft så ont denna vekca och kännt mig så ensam.
Hej, någon som vet hur karlstad förlossning är? Nu (redan börjar jag bli nervös) ska föda i Januari...
Har haft så ont denna vekca och kännt mig så ensam.
haha okej
Ja där har jag aldrig vart så jag ska inte uttala mig om Karlskoga
men ja trivdes bra på pathotelleti vilket fall
mm, som ilgott säger så är det väl egentligen bara att ringa på klockan om man undrar något, men tycker ändå att dom borde ha lite bättre koll, iaf när det är första barnet..
Allt går bra nu, han har varit lite dålig på att gå upp i vikt men har börjat med ersättning + ammningen nu så han blir bara mulligare å mulligare :)
Ska tillägga att det inte är samma "press" att åka hem tidigt som det är på många andra sjukhus. De ser gärna att man stannar till det är dags för PKU-provstagning, dvs tre dygn, men man får ju naturligtvis åka hem tidigare om man vill. Jag har tyckt det har varit skönt bara att VETA att man är välkommen att stanna så länge man känner för.
Jag har fött där två gånger och jag tycker det är bra där!
Frezalo:
Oj, då låter ju igentligen karlskoga bätte... Det kanske är något att fundera på... hmf... Det är så svårt när det är första barnet också när man inte vet hur mycket man kan kräva mm... Och vilken vård som är "normal"...
Benz:
Va bra att han går upp nu i alla fall! =)
Jag behövde också höra positivt om förlossningen - alltid gött att höra. Jag har BF i början av mars så jag har lite tid att förbereda mig på iaf
Hope and shine- Ja visst är det skönt att höra... Kanske nervositeten släpper lite i alla fall.... =) Va roligt, är det ditt första barn?