Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

Rabattkodstråden - del3!

denna gäller tom idag på extra film, 25rabatt05

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    Solia skrev 2008-11-10 20:52:48 följande:
    Halloj! Undrar om det finns nån därute som redan beställt julkort med bild i år. Beställde från Extrafilm förra året och var jättenöjd. Köpte dock inte julkorten (alldeles för plåttriga i min smak) utan hälsningskort med lussebulledekoration på. Dessa kostar 7,90 st tror jag det var. Hittade sedan på Fujidirekt mer stilrena julkort för 3,95. Någon som beställt och kan rekommendera?? Prismässigt är det ju ganska klart...
    Expert.se har fina kort,många mallar att välja på.Man får dock hämta ut dom i butik.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07

Jag är här inne och smygläser då och då .Vilken kommentar till"liten och jag",men jag blir inte förvånad. Lindex har inte koll på någonting och personerna som får rabattkuponger verkar dom lotta sig fram till,jag har i snittt handlat för ca 1000kr i månaden på lindex det sista året,men får ändå inte alla erbjudande/kuponger. Svaret jag fick var att man måste vara aktiv kund. Det tycker jag faktiskt man kan räknas som när man handlar för ca 1000 spänn i månadenFörvånad Men däremot min mamma som typ aldrig handlar något där får alltid både sms,mail och brev,märkligt...

• Wilmis07
    anette 81 skrev 2009-01-20 17:49:53 följande:
    man måste alltså har lindexkortet för att få handla?
    Ja jag behövde bara dra Lindexkortet för att få handla,har inte fått något sms.
  • Wilmis07
    solstrålen80 skrev 2009-01-21 19:45:48 följande:
    fick en på 30% i veckan....va i en liten folder man fick hem Bebis juli 08 skrev 2009-01-21 19:44:45 följande:
    Vad var det för folder?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!