Inlägg från: Arrax |Visa alla inlägg
  • Arrax

Jag har beställt mina julkort från POSTFOTO men jag har inte fått dom än så jag vet inte hur dom är.

Solia skrev 2008-11-10 20:52:48 följande:
    Halloj!Undrar om det finns nån därute som redan beställt julkort med bild i år. Beställde från Extrafilm förra året och var jättenöjd. Köpte dock inte julkorten (alldeles för plåttriga i min smak) utan hälsningskort med lussebulledekoration på. Dessa kostar 7,90 st tror jag det var. Hittade sedan på Fujidirekt mer stilrena julkort för 3,95. Någon som beställt och kan rekommendera?? Prismässigt är det ju ganska klart...
    (¯`°?.¸ ♥ Jag älskar Meja ♥ ¸.?°´¯)
  • Arrax
    sweetlina skrev 2008-12-21 13:16:43 följande:
    vart exakt hittar man kupongen ja hittar den inte?
    Det tar en liten stund innan den laddas upp på sidan men kupongen är stor så du kan inte missa den bara du väntar lite tills den "kommer fram".
  • Arrax
    emmylus skrev 2009-01-23 22:48:28 följande:
    Vet inte om någon mer än jag är intresserad av det här, men man kan i alla fall få 3 kg hundmat gratis från eukanuba på www2.pgsampling.com/html/eukanuba/eukanuba.ph...Någon annan får gärna lägga in det på listan om det finns något intresse för det. Mina hundar gillar eukanuba så alla jag känner har hämtat ut varsinn påse till oss. 3kg x alla man känner kan bli ganska mycket mat
    Tack.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!