Inlägg från: Solia |Visa alla inlägg
  • Solia

Rabattkodstråden - del3!

Halloj!

Undrar om det finns nån därute som redan beställt julkort med bild i år. Beställde från Extrafilm förra året och var jättenöjd. Köpte dock inte julkorten (alldeles för plåttriga i min smak) utan hälsningskort med lussebulledekoration på. Dessa kostar 7,90 st tror jag det var. Hittade sedan på Fujidirekt mer stilrena julkort för 3,95. Någon som beställt och kan rekommendera?? Prismässigt är det ju ganska klart...

• Solia

Ingen som har beställt från FujiDirekt?? Känns ju billigare än Korthuset tom och mallarna är inte så överdrivna som Extrafilms (dock fina hälsningskort, fast då blir det ju dyrare...)

• Solia

Då tror jag det får bli därifrån trots snygga kort på Extrafilm, men är ju inte värt dubbla priset...

• Solia
    Svar på #109
    Får inte fram sidan...
    Sorry förrsten. Var nog jag som startade allt detta OT-prat om foton till jul o sånt, men det verkar som flera ääälskar denna tråd och här får man ju svar från männsikor som tänker rätt lika en själv:)
  • Solia
    Svar på #120
    Tycker kvaliten är super på Extrafilms almanackor, precis som du! Hänger mina kalendrar i en tråd för att minska slitaget (gör en ögla liksom). Har funkat ett helt år trots två vilda barn:) Har dock inte mycket att jämföra med, har varit Extrafilm trogen nu flera år...
  • Solia

Har också fått mina julkort från Fujidirekt nu. Precis som ni säger mycket fina. Värt att notera är dock att de är ganska stora och kortet blir rätt mörkt. Kan vara bra att veta då man väljer kort kanske...
    Håller med hallontårta; bra erbjudande nu med fri frakt!

• Solia

Tyckte det var lite "meckigt" på Fujidirekts hemsida. Ibland blev det si och ibland så och ibland kom det upp en lista på vissa kort och ibland inte - men korten blev fina. Fast jag tycker kanske att Extrafilms ser lite elegantare ut (hälsningskort) då de inte blir lika "blaffiga" och har en vit rand kvar runt kortet - fast där blir bilderna lite bleka. Svårt val. Båda blev dock fina! Jag är rätt kräsen!! Var dock tvungen och ringa EF och klaga då texten på våra kort blv mörkgrön (man kan inte välja annat än svart...) NU när EF inte har varannan gratis är ju Fuji ett klart mer prisvärt alternativ och då särskilt med fri frakt!

• Solia
    Stormis skrev 2008-11-24 18:59:39 följande:
    Tjoho! Nu fick jag beställt den röda Fem-myror-klänningen (eller nattlinne som de envisas med att kalla den) och 2 st 2-pack strumpor för 108 kr inkl exp-avgiften. Anv 30 %, strumpor på köpet samt en 50 kr! Det roliga är att det blev dyrare med ett par strumpor mindre . Julklänningen klar!
    Nu får du berätta mer. Blir sååå nyfiken. Vill också fixa julklänningen:)
  • Solia
    Svar på #300
    Jomen det fattade jag allt. Ville bara veta hur klänningen såg ut och hur man gjorde ett sånt kap. Ska föröka göra samma sak då gubben kommer hem och jag kan ta och kolla hur jag handlar från Lindex. Har ju kort, men måste sätta mig in i hur jag ska fylla i de koder du använde och så...
  • Solia
    Lokatt skrev 2008-11-26 17:18:52 följande:
    nu när jag skulle handla på lindex så stog det såhär :"För att kunna ta del av våra erbjudanden måste ditt Lindexkort vara kopplat till din profil." I rutan där man skriver koder! Jag har ju handlat med koder andra månader utan problem?! hittar ingenstans hur man "kopplar till profil" heller, vad menas?!
    Står likadant för mig men koderna funkar, eller iofsig jag får bara in en på 50 kr...
  • Solia

Någon som vet varför jag bara kan använda den ena "50 kr"-rabatten trots att jag handlat för massor mer än 200 kr?!?

• Solia

livet leker skrev 2008-11-27 13:28:36 följande:

För att det är per beställning
    Öh, hur menar du? Det ena är ju en "dra bort 50 kr" och det andra är en "dra bort 50 kr om du kommer över 200". Den första borde det väl inte vara några villkor för?! Den andra uppfyller jag ju villkoret för...
    Såg iaf att jag inte var ensam om detta, så det är säkert i sin ordning.
  • Solia

Faktiskt JÄTTEdumt då de kan ha två erbjudanden i samma reklamkanpanj!!!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!