Inlägg från: Trolletmilla |Visa alla inlägg
  • Trolletmilla

Rabattkodstråden - del3!

Står på första sidan att man ska ange koden "rea" i kassan så får man 50%

• Trolletmilla

Tror den börjar gälla den 20 nov

Lejån skrev 2008-11-18 17:31:15 följande:
    Någon som använt den? jag får den inte att funka
  • Trolletmilla

sen är ju frågan om det är ett stort O eller en nolla får väl testa sig fram när man använder den. Ser ju ut som stora O men kan ju vara PR (reklam) 0812 oxå......

• Trolletmilla
    Lejån skrev 2008-11-18 17:58:37 följande:
    Jag tror på det sista
    Ja det gör jag med eftersom den följde med i en tidning. Bara att testa när det blir den 20:e hehehee
  • Trolletmilla

Jag funderar på om det inte ska vara PR(som i reklam)0812 och en nolla istället?? Testa får ni se

• Trolletmilla

Den kupongen som går ut idag funkar inte i shopen.... 2:a gången som en kupong inte fungerar nu på kort tid..fy va tråkigt

• Trolletmilla

Xgirl83 skrev 2008-12-16 15:02:49 följande:

Trolletmilla skrev 2008-12-16 14:56:56 följande:
    Det är fler som nämnt det, men varför är det ingen som ringer till Lindex? Är helt säker på att de fixar det.
    Var i kontakt med lindex förra gången som rabattkoden inte funkade och då fick jag bara till svar att de var ju synd. Pratade med dom flertalet gånger då och istort sett samma svar hela tiden medans nån annan fick en ny kod när hon kontaktade dom så det är väldigt olika. Orkar inte kontakta dom och få samma tråkiga svar igen så jag skiter nog i att handla istället, e ju bara några timmar kvar på koden nu och har tyvärr inte testat den tidigare utan den blev bara liggande på skrivbordet.
  • Trolletmilla

Är inloggad men den funkar inte iallafall tyvärr. Mailade kundtjänst iallafall och hon svarade att kortet inte var kopplat till min profil??? Jag har ett kort utan kredit. Men det har ju funkat att få rabatterna avdragna vid tidigare beställningar och jag får ju erbjudandena hem i brevlådan och på mailen konstigt har inte fått nått mer svar från dom än iallafall.

• Trolletmilla

EllieGBG: Kan ju glädja dig med att det inte fanns nån internetkod på erbjudandet så den verkar bara gälla i butik.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!