Inlägg från: AlexG |Visa alla inlägg
  • AlexG

Rabattkodstråden - del3!

Suck.. nu blev jag ledsen.. försökte använda koden på LaRedoute men får "Erbjudandekoden är inte giltig för dig." Nån som vet varför? Nån mer som får det?

• AlexG
    TereseA skrev 2008-11-19 13:37:05 följande:
    koderna som finns i rabattlistan är bara giltig för dm som inte är medlem.Du som är premunant gäller dem koder som finns under erbjudande när du loggar in.
    jaha, ok! då får mamma beställa jackan istället
  • AlexG
    TereseA skrev 2008-11-19 13:37:05 följande:
    koderna som finns i rabattlistan är bara giltig för dm som inte är medlem.Du som är premunant gäller dem koder som finns under erbjudande när du loggar in.
    men.. nu har jag testat att köpa jackan utan att logga in... men när man väl kommer till kassan o anger koden måste man bli medlem för att kunna fullfölja ordern.. o då blir rabattkoden röd igen.. eller? vad gör jag för fel? någon som kan guida mig?
  • AlexG

Har fått ett erbjudande från ExtraFilm.se.

Varannan bild utan extra kostnad! Kod: baby408. Gäller tom 31 mars 2009, en gång per kund och kan inte kombineras med andra erbjudanden. Porto tillkommer.

• AlexG
    Hallontårta skrev 2008-11-20 08:26:39 följande:
    Så bra! Lägg gärna till den i rabattlistan också.
    Gjort!

Finns det nån snäll själ där ute som kan hjälpa mig att få LaRedoute koden att funka? Tänkte köpa en rätt så dyr jacka därifrån så 40% blir några hundralappar...
  • AlexG
    Hallontårta skrev 2008-11-20 09:58:11 följande:
    Bra, men nästa gång måste du göra som det står längst ner i rabattlistan, annars fungerar inte de längre länkarna. Jag har fixat den nu.
    oj, sorry! ska inte upprepas
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!