Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Rabattkodstråden - del3!

Ang fotokalendrar som tidigare pratats om här i tråden. Har fem år i rad best från Önskefoto, men beställde nu från Extrafilm istället för att prova på nåt nytt.
    De var superfina, jättebra kvalitet på fotona. MEN vilken KASS upphängning!!! Ett litet litet hål i själva fotokalendern som man ska hänga upp den i..
    Önskefotos har en liten hängare som sitter i själva ringarna o den är dessutom större. O så riskerar man ju inte att slita på själva kalenderpapperna vid upphängningen..
    Nej, det blir nog inte extrafilms igen.. inte för min del iaf!

• jojoa75
    Eskobar77 skrev 2008-11-24 19:09:16 följande:
    Någon som beställt fotobok från Önskefoto då?Vet inte hur jag ska göra med julkorten - önskefoto eller fujidirekt. När jag skulle testa och göra på fujidirekt så kunde jag ladda in kortet osv men jag kunde inte föhandsgranska julkortet. Varför? Någon som varit med om liknande?
    I somras beställde jag en sån stor med hård pärm till min mammas 60-årsdag. Den blev superfin, jättefina kort o stadiga sidor. Från önskefoto alltså. Tror de kallade den Önskefotoboken. Så kan man ha foto på både fram o baksidan på pärmen o valfri text på ryggen o framsidan. Jag kallade denna för "Mormors skrytbok"
  • jojoa75
    Eskobar77 skrev 2008-11-24 21:45:12 följande:
    Hur många bilder hade du??
    hmm kommer faktiskt inte ihåg, ska kolla om jag har bekräftelse mailet kvar Det var jättemånga sidor iaf.
  • jojoa75
    Eskobar77 skrev 2008-11-24 21:45:12 följande:
    Hur många bilder hade du??
    Hade tyvärr inte kvar mailet.. Den kostade typ 500 iaf. Sen fick jag rabatt för att de inte lev inom utlovad tid (fick den EXAKT samma dag som hon fyllde år trots att jag sagt att jag ville ha den senast två dar innan). Mailade med dom när den inte kom på utsatt dag o då fick jag rabatt på den, tror jag betalade 200 nåt.
    OJ vilket bra minne jag har!! *imponerad* Kommer varken ihåg antal bilder el pris, men den är fin iaf!!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!