Inlägg från: Eskobar77 |Visa alla inlägg
  • Eskobar77

Rabattkodstråden - del3!

Någon som har någon rabattkod hos Önskefoto? Är kvalitén på deras julkort bra??

(¯`°?.¸ ღ♥ Ines 080201 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Eskobar77

Någon som beställt fotobok från Önskefoto då?

Vet inte hur jag ska göra med julkorten - önskefoto eller fujidirekt. När jag skulle testa och göra på fujidirekt så kunde jag ladda in kortet osv men jag kunde inte föhandsgranska julkortet. Varför? Någon som varit med om liknande?

• Eskobar77
    jojoa75 skrev 2008-11-24 21:41:29 följande:
    I somras beställde jag en sån stor med hård pärm till min mammas 60-årsdag. Den blev superfin, jättefina kort o stadiga sidor. Från önskefoto alltså. Tror de kallade den Önskefotoboken. Så kan man ha foto på både fram o baksidan på pärmen o valfri text på ryggen o framsidan. Jag kallade denna för "Mormors skrytbok"
    Hur många bilder hade du??
  • Eskobar77
    jojoa75 skrev 2008-11-24 21:50:26 följande:
    Hade tyvärr inte kvar mailet.. Den kostade typ 500 iaf. Sen fick jag rabatt för att de inte lev inom utlovad tid (fick den EXAKT samma dag som hon fyllde år trots att jag sagt att jag ville ha den senast två dar innan). Mailade med dom när den inte kom på utsatt dag o då fick jag rabatt på den, tror jag betalade 200 nåt.OJ vilket bra minne jag har!! *imponerad* Kommer varken ihåg antal bilder el pris, men den är fin iaf!!
    Ok! Tack Låter bra!!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!