Inlägg från: lakki |Visa alla inlägg
  • lakki

Rabattkodstråden - del3!

först och främst... har nyss hittat hit! vilken rolig tråd! mindre bra kanske om man e smått beroende av shopping!

Mamma Lindas skrev 2008-11-26 15:22:54 följande:
    Hejsan en liten fråga den koden till halens,skulle använda den nu den på 25 % på hela ordervärdet det fungerar inte. Hur ska ja göra för att använda den ringde o skulle beställa ( ett wii fit) då gällde den inte på grund av att de va elektronik samt att de va inte "min kod" någon som kan hjälpa mig
    jag har nyss beställt wii fit på ellos med hjälp av en av koderna här "184112" rabatten gäller även på spelet... köpte en klänning också så hela paketet gick på 934 kr billigare än själva wii fit. (nu använde jag koden som är för mer än 1000 kr i kassan... istället för över 800 kr. )
    Hata mig inte för att jag är vacker, hata mig för att din pojkvän tycker det!
  • lakki

haha ännu bättre betalar med kort då blev summan 885:- WIIIII

• lakki
    Domoni skrev 2008-11-27 23:11:38 följande:
    Har försökt köpa Wii fit eller Wii med Ellos koderna men det funkar inte, ser inte rabatten på summan i kassan. Vad gör jag för fel?
    testade nyss... nu vet jag inte om du loggat in men man måste logga in på sitt konto.. sen måste du ta rabatten som gäller för köp över 800 kr (184111) för att den ska gälla. Tar du både wii fit och wii får du 300 kr rabatt (184112) för köpet är över 1000 kr. och rabbaten syns på steg 2 av 4. Hoppas det löser sig för dig..

kom nyss p att jag fick mitt paket från ellos igår och där var rabatt koder...

vem ska jag lämna dom till som för in dom på listan???

ha en trevlig helg allihopa och shoppa inte ihjäl er!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!