Inlägg från: Rmamma |Visa alla inlägg
  • Rmamma

Rabattkodstråden - del3!

Är det bara jag som ha problem när jag ska betälla från H&M?
    Får inte rabatten med 50% på valfritt babyplagg att funka. Eller den gäller inte tillsammans med andra rabatter?

Beställde igår kläder från rean med 20% på reapriset-rabatten. Men ville även köpa ett par jeans i stl 74, som inte var på rea - men fick inte 50% på dem. Varför blir det så? Jag menar, de är ju inte på rea, så det är ingen annan rabatt på dem...
    Det var likadant tidigare i höstas när jag beställde med 10% på hela ordern...

• Rmamma

Tina83 skrev 2008-12-17 10:24:51 följande:

fanns det en kod till Hm där man fick 20% på rean? gäller den än? ska just beställa! tack för svar!
    20% extra rabatt på rean
    Just nu får du 20% extra rabatt på Shop online?s stora julrea. Ett lysande tillfälle att fynda julklapparna till nära och kära, och kanske några till dig själv. Uppge rabattnummer 8358 när du beställer.

Men kom ihåg att göra din beställning senast 14/12 2008 så garanterar vi att du hinner få din leverans innan julhelgen. Erbjudandet gäller endast vid nybeställning t.o.m. 14/12 2008.
  • Rmamma

Vill tillägga att jag beställde samma kväll och mycket kläder tog snabbt slut hela tiden...

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!