Inlägg från: Glad o Lycklig |Visa alla inlägg
  • Glad o Lycklig

Rabattkodstråden - del3!

Betty2 skrev 2008-11-25 11:22:43 följande:
    Jag har frågat tidigare angående tips på billig/bra väggkalender, och fick en hel del svar. Nu har jag dock en lite mer specifik fråga. Jag har nu beställt en kalender till mina föräldrar från fujidirekt och är väldigt nöjd med den, bortsett från att den här helt i glansigt fotopapper. Det blir alltså lite svårt att skriva i kalenderdelen när det är sådant papper. Har ni något tips på annat ställe med fina kalendrar där kalenderdelen är i vanligt papper (fast gärna lite tjockare så klart, så den blir stadig)? Jag vet att det finns, men vet inte var... Och nu är det dags att beställa till svärföräldrarna.
    Jag har beställt kalender från önskefotto, förra året, jag tyckte inte att det var glansigt. Mer papprigt eller vad man ska säga. Den är väl inte jättetjock i pappret men inte heller supertunn, jag tycker den är helt perfekt. Vill man så kan man beställa så att det står årtal på framsidan, annars är det utan.

Tycker även priset är helt okej.
    *Wilma 060713 och Oliver 080621* wilmaocholiver.blogg.se
  • Glad o Lycklig

Alla kläder finnsinte med på kappahls hemsida...

Såg en jättesnygg klänning till dotetrn idag men aj hittade den inte på hemsidan...

Ville ju titta lite till 

• Glad o Lycklig

Tycker önskefoto är bäst, störst, prisvänligast om man beställer fler och enligt uppgifter från andra så verkar det vara papper papper o inte glansigt papper just där datumen är...

• Glad o Lycklig

jag vet att det är papper papper i önskefotos kalendrar, beställde därifrån förra året och blev helnöjd. men tänk på att det blir bäst med liggande foton då dom täcker mer att ytan där fotot kommer vara...

• Glad o Lycklig
    livet leker skrev 2008-12-06 09:37:32 följande:
    Jag har beställt kalender från önskefoto varje år och är suupernöjd, jag har en kod jag kan dela med mig av 833 gratis omslag på köpet (värde 39 kr)
    Är det gratis omslag på alla kalendrar om man tar fler???
  • Glad o Lycklig

På Önskefoto.se så får man det blå omslaget till kalendrarna med årtal tryckt i silverfärg om man anger koden ELYX2008...

har även skrivit in i rabattlistan

Tror den gäller till den 15/12....

• Glad o Lycklig
    Glad o Lycklig skrev 2008-12-13 23:01:08 följande:
    Önskefoto.se så får man det blå omslaget till kalendrarna med årtal tryckt i silverfärg om man anger koden ELYX2008...har även skrivit in i rabattlistanTror den gäller till den 15/12....
    Gäller också det exclusiva omslaget
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!