Horst skrev 2008-12-17 22:35:35 följande:
Om du inte har "fuskat" tycker jag att du ska kontakt med kundtjänst via telefon och be att få tala med en arbetsledare eller lite "högre" chef. Läs upp svaret du fick och be dem förklara hur de tror att de ska kunna behålla sina trogna kunder om de behandlar dem på det viset. Kräv en ersättningsvara/kod/frakt eller någon sorts kompensation för det otrevliga och oproffessionella svaret. (Svaret innehöll dessutom en dubbelnegation. De borde kanske skicka kundtjänst på grammatikkurs likväl som charmkurs.) Lycka till! Liten och jag skrev 2008-12-17 16:15:51 följande:
Vad menar Lindex med att man använt fler kuponger än vad man fått utskickat? Står det någonstans att det är personliga? Om min kompis får en kupong på 50 % men hon vill inte utnyttja denna, får då inte jag använda den menar de?
Sen verkar det ju faktsikt vara så att kunder som INTE handlar så mycket får mer kuponger och erbjudande. För att locka dem att handla??