• Imas

Rabattkodstråden - del3!

Har fått för mig att många hamstar upp kläder från nätet och sedan säljer det på tradera speciellt babykläder.

• Imas

har ibland köpt större storlekar till dottern, speciellt från lindex pingvinkläderna

• Imas

fick av kappahl nyss via sms, Kappahls julgåva till dig: Välj 3 betala för 2 på ALLA underkläder, nattplag och sockor dam, herr, barn! Dessutom 30% på ALLA herrplagg ord.pris Tom 21/12

• Imas
    Wilmis07 skrev 2008-12-17 22:01:07 följande:
    Jag är här inne och smygläser då och då .Vilken kommentar till"liten och jag",men jag blir inte förvånad. Lindex har inte koll på någonting och personerna som får rabattkuponger verkar dom lotta sig fram till,jag har i snittt handlat för ca 1000kr i månaden på lindex det sista året,men får ändå inte alla erbjudande/kuponger. Svaret jag fick var att man måste vara aktiv kund. Det tycker jag faktiskt man kan räknas som när man handlar för ca 1000 spänn i månaden Men däremot min mamma som typ aldrig handlar något där får alltid både sms,mail och brev,märkligt...
    Min man står skriven på lindex kortet och han får allt ni nämner här utav dom,
  • Imas

Tusen tack för tipset här använder vi bara pampers.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!