Inlägg från: NovaSötis |Visa alla inlägg
  • NovaSötis

Rabattkodstråden - del3!

Tänkte fråga lite om Lindex online shop...
    Varje gång jag ska handla där så är allt alltig slut.... Brukar det vara så för er med eller har jag bara otur?
    Har kollat i någon vecka på att köpa lite mer "dagiskläder", veleur buxor och sånt men dom har varit slut länge... och i affärerna är dom färgerna/storlek slut jag vill ja=(

• NovaSötis

lugnåsbo skrev 2009-01-04 08:23:42 följande:

veloubyxor är ju så populära så dom tar nästan alltid slut så fort dom kommer in
    Ja, det är så tråkigt=(.
    Det är nu jag behöver dessa byxor då lilltjejen börjar dagis på onsdag...
  • NovaSötis

Geshia skrev 2009-01-04 12:59:49 följande:

när jag lägger i saker i varukorgen utan att vara inloggad och efter de slänger dit rabattkoderna så sänks ju priset.. men när jag sen loggar in försvinner en kod.. varför? testade att lägga in koden igen men funkar inte.. har lagt in de koder som finns i rabattråden. sist jag handla över nätet var 3/9-08 borde ju ha kommit nya koder sen dess?
    Dessa hände mej idag oxå... Jag har handlat där flera gånger och det har inte hänt innan.
    Jag handlade nämnligen på Lindex idag emn allt fanns inte som jag ville ha så jag tänkte beställa över internet... men det gick inte.
    När jag skulle betala i kassan så försvann alla rabatter! Jag vill ju ha mina rabatter=(
    Någon som vet hur man ska göra?
  • NovaSötis

charmmiss skrev 2009-01-04 14:55:41 följande:

NovaSötis skrev 2009-01-04 14:36:34 följande:
    du måste ha ditt lindex clubkort kopplat till ditt inloggnings konto
    Jag har ett clubb-kort. Men det gick inte ändå. När jag försökte "lägga" in "gäller till" stod det bara att det inte gick att gick att koppla kortet till min profil....

Min sambo fick göra ett konto på lindex, då gick det bra=).
    Skulle kostat mej 500 + men fick betala 234:-=). Helt perfekt!
  • NovaSötis

Geshia skrev 2009-01-04 22:14:16 följande:

shit 500:- ner till 234:- är ju mycket..  vilka rabatter hade du?
    Jag vet inte riktigt vilka rabatter som kom med men jag testade alla som fanns... Och tydligen funkade alla... vet inte, man bra blev det i slutändan *ler*. Det var med alla rabatter på 2-pack strumbor, 30% rabatt m.m.

Nu sitter jag bara och väntar på att jag ska få ett sms så jag kan hämta paketet=)
  • NovaSötis

Ingen som har någon rabatt på pampers?
    Tycker inte om libero, då dom läcker varje gång då tjejen bajsar=(

• NovaSötis

Jag har bara använt libero till stora tjejen , men lillan har bara kunnat ha pampers, helst baby-dry eller flex(tror jag att den heter) men även byxblöjan.

• NovaSötis

Ingen som har fått rabatt till Pampers?
    Har bara fått till Libero, men vill inte ha så jag hoppas p att få byta med någon...

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!