• Ova

Rabattkodstråden - del3!

Är det någon som har använt 50 kr rabatten på Libero? Rabatten drogs inte när jag handlade för den.

• Ova

Jag fyndade på Kappahl idag. Jag hann bara barnavdelningen, men handlade för ca 300 kr och ordinariepris var 900 kr.

• Ova

Jag hittar inte den aktuella rabattråden, men om det är någon som har tänkt sig skaffa fler barn så finns det rabatter på testlagret nedan:

Erbjudande 1
    För varje 20 st graviditetstest (stickor) pris 89,90 kr skickar vi med 10 st graviditetstest - sticka (värde 69,90 kr) utan extra kostnad.
    OBS! Skriv "Erbjud010" i rutan för kommentarer när du beställer för att få din bonus.
    (Utgångsdatum graviditetstest: 2010-12-05)

Erbjudande 2
    Ofruktsamhet påverkar cirka 10-15% av alla par i fruktsam ålder och 40-50% av ofruktsamheten beror på problem med sperman.
    Med FertilitySCORE manligt fertilitetstest får man reda på om antalet rörliga spermier är normalt. Förpackningen innehåller 2 test.
    Ordinarie pris: 289,90 kr
    Nu specialpris: 199,90 kr (bara tills måndag 19/1 kl. 17.00)

Erbjudande 3
    För varje 300 kronor du handlar för får du valfria varor från butiken för ett värde av 100 kronor som bonus.
    Skulle du exempelvis handla för 600 kronor får du välja varor i butiken för 200 kronor som bonus!
    OBS! Skriv vilka varor du vill ha som bonus i rutan för kommentarer när du beställer. Du ska alltså inte lägga
    bonusvarorna i din varukorg, då får du betala för dem.

Dessa erbjudande gäller t.o.m. måndagen den 19/1 klockan 17.00

Välkommen in i butiken:

www.testlagret.se

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!