Inlägg från: Mimou |Visa alla inlägg
  • Mimou

Rabattkodstråden - del3!

Jag har mailat kundtjänst, då jag inte fått ngn Lindex kupong på 50% på valfri vara. De skrev att den gått ut med både vanlig post och per mail. Men de skrev inte om det var till ALLA...? Jag är en relativt stor kund hos dem, är registrerad på alla möjliga vis och har clubkortet kopplat. Brukar alltid få andra erbjudanden, men vi får väl se.. kanske seg post?

• Mimou

Jag skulle tippa på att Lindex drar igång halva reapriset runt barnbidragstider, kanske den 20:e eller 21:a? Så var det iaf förra året om jag inte minns fel..

• Mimou

Eftersom man visar sitt clubkort i samband med rabattkuponger och sånt så tror jag att de i kundtjänst kan se hur många köp man gjort och när man handlat. Tror inte det kan synas i kassan dock.

Horst skrev 2009-01-24 23:19:21 följande:
    Någon som vet med säkerhet om Lindex lagrar elektroniskt i sin databas) hur många rabattkuponger man har använt?Har för mig att jag läste ett inlägg för någon vecka sedan om någon som hade ringt till kundtjänst för att hon inte fick hem alla rabattkuponger med posten och då hade kundtjänst snäst att "du har ju utnyttjat så här många kuponger, så du måste ha fått hem en himla massa".Någon som vet om de bokför exakt vad varje kund använder för kuponger?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!