Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Rabattkodstråden - del3!

Ville Mor skrev 2009-01-13 19:47:34 följande:
    Ni som fick Liberokuponger idag, fick ni den omgången som gick ut 31/12 också?
    japp
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Fru Indosaurie
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-01-15 22:51:29 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2009-01-15 22:48:17 följande: Vad ska du ha för strl? Visst köpte du 92 i höstas? Hur har det funkat? Mina killars 92: or sitter lite väl precist nu, hade jag fått välja om skulle jag tagit 98 men lätt att vara efterklok! Nu ska jag köpa 104 inför nästa säsong...
    nää jag tog 98 efter att jag fått båda hemskickade den sitter hur bra som helst den kändes aldrig för stor iaf utan har funkat utan bekymmer
    91,5 cm är hon nu.
    jag tänkte också köpa 104..vill gäärna ha den i cerise men kan ta svart.. bara inte blå. Räcka ut tungan
  • Fru Indosaurie
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-01-15 22:59:23 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2009-01-15 22:55:05 följande: Ååååhh du var smart du! Var det från kidsbutik? Jag beställde bara 92: orna och tog dem men skulle ju ha provat 98 med. Mina killar har precis passerat 90 strecket de med så de sitter lite tajat nu tycker jag suck! Men du tror alltså också på 104 då iaf, hoppas jag prickar det lite bättre då till nästa år. Men fler overaller är ju på väg in i butiken ju (kidsbutik) och jag ska få välja först
    Nä jag handlade från lillaa. Saken var den att jag beställde strl 92, sen kom den aldrig så dom skulle skicka mig en ny overall men då hade dom bara 98 kvar så jag sa att jag skulle testa den annars skulle jag få skicka tillbaks den gratis.
    Dagen efter kom 92:an.. Fundersam iaf så fick jag ju prova båda Cool
    Kidzshoppen hade ju nedsatt till 480 kr!! men att köpa strl 98 igen och hoppas att hon inte växer något känns kanske liiite för vågat
  • Fru Indosaurie

Det är alltså nu jag ska försöka lista ut vad min halvårsskrutt kommer ha för strl till vintern? Fundersam

• Fru Indosaurie
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-01-15 23:15:24 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2009-01-15 23:10:35 följande: Klipp för den med tjej! Fast storleken, det är väl den som gör det, mina killar hade mest bara fleece då och låg i vagn typ. Då behöver man ju inte nån riktig overall eg. fast denna är ju så tunn och smidig iofs så kap verkligen!
    ja du har ju rätt. min skrutt lär väl inte gå nåt vidare mkt i vinter.. vid samma tidpunkt kunde min dotter inte ens gå i sina vinterskor så Fundersam
    men ja 240 kr är ju vad en lindex-overall kostar så då tar jag hellre en mikk-line
    Lejån skrev 2009-01-15 23:15:36 följande:
    *hehe* samma problem som här hör jag. Har precis insett att jag nog varit för optimistisk gällande vinterskor. *suck*
    Menar du att du har köpt vinterskor? vilken strl då? haha.
  • Fru Indosaurie
    lyckligmamma skrev 2009-01-17 18:48:09 följande:
    Hej! När man betsäller från Ellos, med halva priset, ska det inte stå vad summan blir efter avdragen rabatt? Min står det bara att jag får med överkastet
    jo det står när man kommer till kassan, annars är det något fel..
  • Fru Indosaurie

såg att kidsbutik hade fått in fler overaller nu.. men åh. vet inte om jag ska beställa eller inte. slutar nog med inte antar jag Fundersam

• Fru Indosaurie
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-01-22 22:09:23 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2009-01-22 21:21:55 följande: Yes jag kommer att köpa två stycken i strl 104 iaf, den med två dragkedjor. En brun och en svart tror jag eller grå/svart.
    äh men du får ju rabatt. ditt val är ju enkelt Penga mun
  • Fru Indosaurie
    emmylus skrev 2009-01-23 22:48:28 följande:
    Vet inte om någon mer än jag är intresserad av det här, men man kan i alla fall få 3 kg hundmat gratis från eukanuba på www2.pgsampling.com/html/eukanuba/eukanuba.ph... Någon annan får gärna lägga in det på listan om det finns något intresse för det. Mina hundar gillar eukanuba så alla jag känner har hämtat ut varsinn påse till oss. 3kg x alla man känner kan bli ganska mycket mat
    tack!
  • Fru Indosaurie
    emmylus skrev 2009-01-23 22:48:28 följande:
    Vet inte om någon mer än jag är intresserad av det här, men man kan i alla fall få 3 kg hundmat gratis från eukanuba på www2.pgsampling.com/html/eukanuba/eukanuba.ph... Någon annan får gärna lägga in det på listan om det finns något intresse för det. Mina hundar gillar eukanuba så alla jag känner har hämtat ut varsinn påse till oss. 3kg x alla man känner kan bli ganska mycket mat
    fast får man bara valpmat? Fundersam
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!