Rabattkodstråden - del3!
Funkar 25% på ett helt köp på lindex ännu? Och den på 50% på valfri vara? Någon som testat?
Funkar 25% på ett helt köp på lindex ännu? Och den på 50% på valfri vara? Någon som testat?
På mina tre kids har libero funkat bäst. Likaså Lidl´s som jag oftast kör med. De e precis som Liberos, bara massa pengar billigare.
Oj 600 i checkar!?
Hur mycket har du handlat då från hm?
Jag handlar för ca 6-7000kr/året o då får jag en check på 100kr nån gång, ibland två. That´s it.
Någon som vet om det e nån affär som har halva priset på fleecefodrade regnkläder?
O Lindex...när brukar de ha halva reapriset...för på vårt lindex hade de inte det nu.
Men alltså...nu gick jag in på pirajja o kikade lite...hittade då lite kul till barnen..går till kassan o ska betala..då är det en fraktkostnad på 255kr!!! Helt galet ju...
Ahhh nu såg jag! Hade tagit såndär hello kitty hängare o då blev frakten 255kr! Men ändååå..sjukt jäkla dyrt!
Har heller inte fått nå sms mess om nån rea. O man måste väl inte vara credit kund för att få del av erbjdandet? O är det nå som vet om de gör såhär överallt? För på vårt lindex har det vart för alla förr.