Inlägg från: Mysaaan |Visa alla inlägg
  • Mysaaan

Rabattkodstråden - del3!

Skulle handla på lindex.se och la för skojs skull in 3 koder, den om 50 kr rabatt vid köp över 200 kr, 2-pack babysockar på köpet när du handlar valfritt babyplagg och 30% på ett valfritt babyplagg och alla gick igenom! Är det ok tror ni eller kommer dom att ändra på det efterhand, får man göra så?? Blir liksom lite fööör bra och billigt...inte för det gör något för mej..hehe

• Mysaaan

När jag skriver i mitt kortnummer så står det att det inte kan kopplas till min profil!! Varför blir det så????

• Mysaaan

Trolletmilla skrev 2009-01-22 12:23:39 följande:

Mysaaan skrev 2009-01-22 11:28:00 följande:
    Verkar som dom har nått strul med just det, var så för mig med för några veckor sedan när jag skulle göra det. Kontakta kundtjänst så hjälper dom dig därifrån, dom ville ha mailadress,lösenord så fixade dom det.
    Har ringt två gånger och fått hjälp, men det fungerar inte ändå!! Fattar inte varför min profil inte stämmer med kortnummret.

Har du kredit på ditt kort??? Jag har inte det, tänkte man kanske måste ha det för att det ska fungera???
  • Mysaaan

Trolletmilla skrev 2009-01-22 14:43:35 följande:

Mysaaan skrev 2009-01-22 14:36:19 följande:
    Näpp ingen kredit jag trodde också det var därför det inte gick men så var inte fallet. Konstigt att de inte lyckas hjälpa dig. Mitt problem var att när jag matat in kortnr så ville dom ha giltighetsdatum(som betalkort har) men det finns ju inte på våra kort utan kredit så det gick inte att knyta kortet till min profil pga det.... Men kundtjänst loggade in åt mig och fixade det så nu funkar det.
    Det sa dom till mej också att det skulle stå giltighetsdatum och jag fick det, men det fungerar inte ändå när jag skriver in det. Men dom loggade inte in åt mej, utan det fick jag göra själv! Ringde igen, men dom sa att det skulle fungerar....suck, när man väl ska beställa så fungerar det inte! Trist....
  • Mysaaan

Trolletmilla skrev 2009-01-22 15:07:21 följande:

Märkligt som sagt tråkigt att det inte funkar att beställa för dig. Och tråkig personal som inte hjälper dig säger du att det inte funkar så gör det ju inte det varför skulle man ljuga om en sån sak?????? Dålig service tycker jag. Testa att skicka mail istället så kanske du får tag på en hjälpsam person. Jag mailade.
    Ja precis....men jag mailade för en stund sedan faktiskt, tänkte att på något sett måste det ju fixas, vill ju beställa.... Får se om dom svarar idag, hoppas det...
  • Mysaaan

Ni som använder samma rabattkupong flera gånger, drar ni erat medlemskort då också? Registreras det inte på något vis där att ni använt den? Så dom ser att man använder den flera gånger?

• Mysaaan

Trolletmilla skrev 2009-01-23 10:21:40 följande:

Mysaaan skrev 2009-01-23 09:57:10 följande:
    Hur gick det fick du nån hjälp från kundtjänst sen eller??
    Nää inget svar, så himla tråkigt... Har nog provat att få ihop kortnumret med profilen hundra gånger, provade även idag... Får väl ringa igen annars!!
  • Mysaaan

Lady Tess skrev 2009-02-02 09:46:23 följande:

Vart såg jag 25% på ett helt köp på Lindex??Har jag sett i syne??
    Hade inte varit fel om det fanns
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!