Inlägg från: Moonis |Visa alla inlägg
  • Moonis

Rabattkodstråden - del3!

HM har smygstartat sin rea på nätet

• Moonis
    sarismaris skrev 2008-12-10 12:11:07 följande:
    Förresten: är 25 %-rabatten erbjudandet den här månaden eller? Kommer det en kupong? Brukar väl komma runt den 15:e annars va..?
    Det kommer kupong, fick med posten idag
  • Moonis

Trolletmilla skrev 2008-12-16 16:17:16 följande:

Är inloggad men den funkar inte iallafall tyvärr. Mailade kundtjänst iallafall och hon svarade att kortet inte var kopplat till min profil??? Jag har ett kort utan kredit. Men det har ju funkat att få rabatterna avdragna vid tidigare beställningar och jag får ju erbjudandena hem i brevlådan och på mailen konstigt har inte fått nått mer svar från dom än iallafall.
    Kanske därför det fungerar för mig då.
  • Moonis

Imas skrev 2008-12-17 11:09:45 följande:

Har fått för mig att många hamstar upp kläder från nätet och sedan säljer det på tradera speciellt babykläder.
    Har märkt en hel del av det, speciellt fem myror kollektionen.
    Jätte tråkigt att andra inte får changs att fynda för att det tar slut direkt av alla som hamstrar
  • Moonis

TereseA skrev 2008-12-17 11:28:39 följande:

har du kikat på svt hemsida?
    Jodå Sist Lindex reade fem myror så hann jag köpa till sonen men många blev nog tyvärr utan. Därför tycker jag det är synd när en del köper på som dom bara ska sälja vidare.
  • Moonis

Kan tipsa om att rean har tjuvstartat på lindex onlineshop nu. Men tyckte inte det va jätte mycket nytt.

• Moonis

Smultronhjärta skrev 2008-12-17 11:53:45 följande:

Nope tycker inte heller att det var så mkt där- men jag hittade en massa billiga underkläder
    Alltid något
  • Moonis
    BambiH skrev 2009-01-10 20:43:23 följande:
    Nu hoppar jag in o frågar om nån vet när det brukar komma 10% på HM???
    Ingen aning. Tycker dom är rätt dåliga med sina rabatter.
  • Moonis
    Maria84 skrev 2009-01-20 15:04:12 följande:
    Ni som har fått smset, står det att det börjar för just clubmedlemmar med smset som det börjar för idag men att det gäller alla sen? Glömde fråga kundtjänstne och butikerna.. De butikerna jag handlar i är i Linköping.. Nån som vet om KappAhl fortfarande har halva reapriset fortfarande? Fick ju ett sms men där i står det att det bara gäller till den 14/1.
    Dom har det fortfarande på vissa varor, handlade senast idag där. Men va noga med att dom har lappen där det står halva rean just för att det inte gäller på alla o en del kan hänga på samma ställe.
  • Moonis
    lyckligmamma skrev 2009-01-24 18:26:20 följande:
    Någon som vet? rabatterna på ellos, gäller de även elektronik, som brödrost?
    Brukar inte göra det. Men dom har haft en rabattkod som gällt just elektronik men vet inte om den gäller längre.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!