Inlägg från: sunnanå |Visa alla inlägg
  • sunnanå

Rabattkodstråden - del3!

när man beställer från lindex,hur funkar det.

vad ser personalen i affären?
    endast avin på paketet el ser de alla varor också,tänkte om de börjar fundera varför det ibland blir billigt.

• sunnanå

Hej!

Nu har jag gjort min första lindex beställning on line och jag har nåra frågor som nån kanske vet.

visst kan man använda koderna bara 1 gång/ plagg, alltså barn,dam och underkläder?

Bamse plaggmed gratis mockasiner verka inte funka i kombination längre heller.

Om man nu har betalt redan via banken och vill ev lägga på mer kläder blir det då en ny order el blir den på samma så länge som det inte packat den för de gör det väl knappast under helgen och jag beställde igår kväll.

fick också en kod för länge sen som tack för ny online kund via kortet men det var länge sen och har inte använt den så jag undrar om alla då har olika el om det är samma kod eftersom jag inte använt den heller.

Tacksam för svar,lite svårt då man är ny att veta hur det är.

Sen då man har hämtat varorna kan man då lämna tillbaka i butik och byta storlek el ev lämna tillbak i butiken och få pengarna tillbaka för det som man inte vill ha.

Det följer väl med en avi i paskpåsen som man då lämnar som kvitto ,visst är det så för man har bara det som beviset.

annars tycker jag att online verkar toppen.

• sunnanå

Ok tack för all hjälp.

Men om man redan betalt varorna som man redan har beställt,kan man ändå lägga till fler ändå och betala rest beloppet.

Blir väl inte heller då 19 kr till eller?
    Eftersom det borde gå i samma paket?

• sunnanå

marie1978-

du skrev ju att du ändrat i ordern,hade du betalat det första då el betalar i butik,hur funkar det förresten?

Finns nån märkning på paketet så de i butiken vet vad man ska betala.?

Jag köpte pyjamasen 5 myror i 86/92 i butik,var det som fanns kvar i smått men tänkte att om det finns kvar i 987104 så kanske man kan byta till den storleken istället och lämna igen den mindre i butiken,går det?

• sunnanå

50% på lindex gäller den kupongen bara i butiken,finns ingen på online?

• sunnanå

Så ingen rabatt finns på on line nu då?

• sunnanå

Tråden till listtråden har stängt,nån som har nån ny?

• sunnanå

Är det nån kod som finns på lindex nu?

• sunnanå

50% innan jul,vilken kod var det då.

Jag gjorde en beställning då men hade ej nån kod alls då.

• sunnanå

Halloj!

Visst var det nån tidigare som hade rabattkoder på hm tror jag men det var ett tag sen. Jag har ialla fall inte fått nåra.
    Hur länge gällde de och var det nån kod till nätet,tror det var en för dam,herr och barn,alltså 3 st el har jag fel?

• sunnanå

Halloj!

de tre koderna från hm,inte går de att kombinera på samma gång som man gör en beställning,utan måste vara olika eller?

Har hört att de sagt tidigare att de ej kan användas flera på samma gång,Har det funkat för nån?

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!