Inlägg från: Cecci78 |Visa alla inlägg
  • Cecci78

Rabattkodstråden - del3!

NovaSötis skrev 2009-01-14 10:00:55 följande:
    Ingen som har fått rabatt till Pampers?Har bara fått till Libero, men vill inte ha så jag hoppas p att få byta med någon...
    oj, de brukar jag slänga;)) köper bara libero just nu...
  • Cecci78
    puh fantast skrev 2009-01-15 22:51:41 följande:
    Märkligt att det inte är 2 för 1 på alla butiker samtidigt. Här var det bara på dam och barnunderkläder och sockar.Såg igår att Lindex.se inte längre har rea utan nu är det outlet igen.
    samma här, vad lustigt...
  • Cecci78

jag har inte heller fått nån lindexkupong idag...  dåligt! Stod det något om ta 2 för 1 på rean? i Höstas var det väl så att medlemmar fick handla 2 för 1 på rean innan det blev rea för alla?

• Cecci78
    Lokatt skrev 2009-01-19 16:24:57 följande:
    tror de som har lindexkonto och betalar med kortet fick sina idag, med räkningen. De andra borde få imorgon.
    aha, ja är det en vanlig rabattkupong spelar ju n dag eller två ingen roll, trodde att det kanske var ta 2 för 1-kupong..
  • Cecci78

suck, jag har inte heller fått smset, har hängt på låstet ett par dagar bara för att kunna handla på halva reapriset! Var där även idag men gick hem igen eftersom det inte var skyltat! Men läste här sen o var nere igen vid ca 14.30 och det fanns en hel del, är nog inte så m´ånga som vet om det här, handlade för drygt 700 efter att rabatten var avdragen o det var mååånga plagg.

• Cecci78
    Koocachoo skrev 2009-01-22 11:05:05 följande:
    Har alla fått den där 50 kronor rabattkupongen från Lindex? För jag har inte fått den...
    jag har inte fått den heller. Mailade precis lindex och frågade varför bara en del fått den.
  • Cecci78
    puh fantast skrev 2009-01-22 23:44:54 följande:
    Har inte heller fått nån 50:- kupong från Lindex Men jag skrev ut 4 st. och donerade 2 till syrran.Har använt en och kommer nog att använda en till. Hoppas det funkar utan att de påpekar det. Synd att det bara finns en Lindexbutik här i stan, annars hade man utan att skämmas kunna använda flera.
    för dom har väl inte börjat regisrera på kortet nu väl? tänkte på att de skrivit dit att det är endast en gång/medlem.

Jag har fått svar från kundtjänst ang att jag inte  fått 50 kr-kupongen, de skrev bara att det var ett selekterat utskick och att ju mer man drar kortet ju fler erbjudanden får man, men jag har handlat minst så mkt som jag brukar iaf. Fick en att skriva ut (samma som finns i listan). Tycker fler kan maila lindex om att ni inte fått denna månad!
  • Cecci78
    Mimmi69 skrev 2009-01-24 21:09:28 följande:
    När man ska beställa från Lindex på nätet går det då inte att kombinera "50kr rabatt på köp över 200" och den nya 50kr-kupongen? Står ju ingenstans att de inte går att kombinera med andra erbjudanden.
    maila kundtjänst o lägg in svaret här gärna!
  • Cecci78
    Snuttepluttis skrev 2009-02-03 11:01:19 följande:
    E de fortfarande rea i affärena?
    inte på lindex
  • Cecci78
    Liten M skrev 2009-02-03 20:09:49 följande:
    Här är de fortfarande rea på Lindex, dock urplockat nu. Är nog lite olika från butik till butik.
    ok, här var sista dagen igår
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!