Inlägg från: solstrålen80 |Visa alla inlägg
  • solstrålen80

Rabattkodstråden - del3!

när brukar lindex shop online sätta tillbaka pengarna på kontot?
    jag tog bort en sak i min order o då blev de 2 belop dragna på kontot....de nya o de gammla....

sätts pengarna tillbaka efter ändrad order automatiskt eller måste man ringa dom?

• solstrålen80

hur kan dagens vara redan vara slut kl 7 imorrse?

• solstrålen80

när dom först släpper den typ den tiden...(lindex)

solstrålen80 skrev 2008-12-04 08:38:51 följande:
    hur kan dagens vara redan vara slut kl 7 imorrse?
  • solstrålen80

nä jag var inne kl 00 oxå o då hade dom ej släpps...var fortfarande samma som igår....satt ända till 00.15 o inge ändrades

lugnåsbo skrev 2008-12-04 08:43:09 följande:
    Det föll bort en extrafilmskod med varannat julkort gratis, men det kanske nästa kan fylla på med då.
  • solstrålen80

sjukt....
    att de e så

lugnåsbo skrev 2008-12-04 09:10:56 följande:
    läste i en annan tråd att någon varit inne 00.49 och handlat och då var den redan slut i vissa storlekar. Så du gav nog upp strax innan luckan släpptes.
  • solstrålen80

vilken affär då? då hade du allafall tur

jag var utanför affären kl 9,45 fanns bara 3 st pyjamas och 3 st nattlinnen kvar på ställningen den stod vid innanför gallret precis så man såg dom (affären hade inte ens öppnat)

var flera som vänta på att komma in o när dom öppna rusa alla in o allt va borta på 1 sek...o när jag fråga personalen var resten var så sa dom vi har bara fått de där...visst visst som att man ska tro på de...dom har ju själva tagit till sig fast dom ej får...fullt gjort...

Hallontårta skrev 2008-12-04 16:35:50 följande:
    Jag var i affären strax efter kl tio imorse och då fanns bara en pyjamas kvar, i stl 122. Lite konstigt tycker jag..
  • solstrålen80

fast i nåra lindex kom de tydligen sen en ersättningspyjamas...inte lika cool men men... den är med blommor finns på weben oxå bland vanliga kläderna

• solstrålen80

kappahl har startat webshop

• solstrålen80

www.kappahl.com/

lyckligmamma skrev 2008-12-04 16:59:30 följande:
    solstrålen80 skrev 2008-12-04 16:51:23 följande:
    vad hette den sidan? länk????
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!