Inlägg från: Trolletmilla |Visa alla inlägg
  • Trolletmilla

Rabattkodstråden - del3!

Vilka rabatter är det ni använder på lindex nu??

• Trolletmilla

98 tror jag hon är 1,5 år idag så nästa vinter är hon ju ca 2,5 år givetvis heeehe. Nu har hon 86 i mikk-line

• Trolletmilla

Min dator vill inte som jag vill idag. Kommer bara till startsidan på kidsbutik.se sedan kan inte sidan visas får väl se om det blir bättre under dagen....

• Trolletmilla

Tvillingmamma2007 skrev 2009-01-15 13:40:19 följande:

Trolletmilla skrev 2009-01-15 13:26:48 följande:
    Ok. Mina killar har strl 92 nu på sina Mikk-line (de mannekängar på kidsbutiks sida sedan jag köpte overaller där i höstas!). De är 21 mån men ligger ett par kurvor över på längden så de börjar bli lite väl precisa nu overallerna men håller på att köpa på mig ett par i strl 104 tills nästa säsong då de kommer att vara 2,5-3 år hoppas det kommer att räcka bara Mikk-line är ju lite små i strl.
    Ahhaaa vilka godingar du har då....
    Ja dom e lite små i storlekarna så det är svärt att veta vilken man ska ta tycker jag....chansa och sälja igen om den inte passar så kanske man kan få igen det mesta av pengarna man gett på rean iallafall. Tjejan ligger nog ganska exakt eller lite över medelkurvan på längden ska mäta på måndag.
  • Trolletmilla

Lokatt skrev 2009-01-19 16:36:22 följande:

Varför står det att jag måste koppla mitt kort till min profil för att nyttja rabatt?! Har jag ju gjort förr! Och hur kopplar jag till en profil? Hittar inte!
    Så var det för mig med förra månaden, tror dom har gjort om sitt system eller nåt för det har alltid funkat innan för mig. Men ta kontakt med kundtjänst så hjälper dom dig.
  • Trolletmilla

Mysaaan skrev 2009-01-22 11:28:00 följande:

När jag skriver i mitt kortnummer så står det att det inte kan kopplas till min profil!! Varför blir det så????
    Verkar som dom har nått strul med just det, var så för mig med för några veckor sedan när jag skulle göra det. Kontakta kundtjänst så hjälper dom dig därifrån, dom ville ha mailadress,lösenord så fixade dom det.
  • Trolletmilla

Mysaaan skrev 2009-01-22 14:36:19 följande:

Trolletmilla skrev 2009-01-22 12:23:39 följande:
    Har ringt två gånger och fått hjälp, men det fungerar inte ändå!! Fattar inte varför min profil inte stämmer med kortnummret.Har du kredit på ditt kort??? Jag har inte det, tänkte man kanske måste ha det för att det ska fungera???
    Näpp ingen kredit jag trodde också det var därför det inte gick men så var inte fallet. Konstigt att de inte lyckas hjälpa dig. Mitt problem var att när jag matat in kortnr så ville dom ha giltighetsdatum(som betalkort har) men det finns ju inte på våra kort utan kredit så det gick inte att knyta kortet till min profil pga det.... Men kundtjänst loggade in åt mig och fixade det så nu funkar det.
  • Trolletmilla

Märkligt som sagt tråkigt att det inte funkar att beställa för dig. Och tråkig personal som inte hjälper dig säger du att det inte funkar så gör det ju inte det varför skulle man ljuga om en sån sak?????? Dålig service tycker jag. Testa att skicka mail istället så kanske du får tag på en hjälpsam person. Jag mailade.

• Trolletmilla

Mysaaan skrev 2009-01-23 09:57:10 följande:

Ni som använder samma rabattkupong flera gånger, drar ni erat medlemskort då också? Registreras det inte på något vis där att ni använt den? Så dom ser att man använder den flera gånger?
    Hur gick det fick du nån hjälp från kundtjänst sen eller??
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!