Inlägg från: puh fantast |Visa alla inlägg
  • puh fantast

Rabattkodstråden - del3!

Igår var det inte 2 för 1 på varken H&M eller lindex här i stan.
    Konstigt att de inte börjar samtidigt i alla städer. Eller började det gälla idag?

H&M hade inget jag var intresserad av, de har jämt jättedålig rea här i stan.
    Lindex däremot hade en hel del som jag kan tänka mig om det blir billigare.

• puh fantast

Här var det oxå 2 för 1 på dam och barn underkläder på Lindex.
    Och på H&M var det oxå 2 för 1. Hittade faktiskt ett par täckbyxor till nästa vinter och en klänning för sammanlagt 50kr, det är billigt

Hoppas Lindex väntar till efter barnbidraget.

• puh fantast

Märkligt att det inte är 2 för 1 på alla butiker samtidigt. Här var det bara på dam och barnunderkläder och sockar.

Såg igår att Lindex.se inte längre har rea utan nu är det outlet igen.

• puh fantast

Då skulle jag ha varit på Åhlens
    Men jag vill inte ta ut barnen i 25 minusgrader. Undra hur mycket som finns kvar runt halvsex ikväll?!
    Ingen som vet nå´t om Lindex?

• puh fantast

Ringde och fråga Lindex här i stan när de börjar 2 för 1 på rean på barn och hon visste inte när det började. De hade inte fått nå´t meddelande om det. Men man vet ju inte om dom får tala om i förväg när det blir, så hon kanske vet fast hon inte fick säga.

Jag sa dock att en tjej (tamencita) hade varit in på en butik i stockholm och att det var 2 för 1 där på alla rea och det tyckte hon var märkligt eftersom alla butiker startar samtidigt.

• puh fantast

Så det är 2 för 1 på all rea nu om man visar upp clubkortet?

Har inte fått nå´t sms heller, får det ibland.

• puh fantast

Hörde nu av syrran att det är halva reapriset om man visar upp sms:et, men varför får inte alla då?
    Blir irriterad!

• puh fantast

Har nu fått sms oxå, men nu sover dottern (typiskt)
    Får hoppas att det finns nå´t kvar när hon vaknar.

Har spanat in överdragsbyxor till både dottern och sonen, det fanns igår.

• puh fantast

Tror inte man behöver visa sms. När jag var in så stod det en stor skylt utanför butiken med texten "club offer" "halva reapriset". Så det borde gälla alla medlemmar.

Hittade dock inga överdragsbyxor till sonen, men till lillan köpte jag 2 par, ett par 80 och ett par 86, men jag ska in senare och byta de i 80 till 92. Tror inte jag kommer att använda några nu.

Hittade även en superfin och skön jacka till sonen för 99:-, men nu när jag tittat nogrannare på den så är det några fläckar eller nå´t på bröstfickan så reflexen är borta. Så jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska behålla den, (kostade ju inte mycket), eller lämna tillbaka den. Men då måste jag köpa en för 3-400 nästa vinter.

Annars fanns det mest bara kläder i stl 44-62, några enstaka i annan storlek och naturligtvis bodys i stl, 92 :-O

• puh fantast

Jag har inte heller fått nå´n 50:- kupong, trodde den skulle komma idag. Den får väl alla som handlat, eller vilka får den?

• puh fantast

Har ni fått den på mailen?
    Jag får aldrig nå´t från lindex via mail och har inte ens fått den i postlådan denna gång?

• puh fantast

Jag har oxå anmält min mailadress på Lindex.se men får ändå alldrig nå´t
    Tur det finns snälla och generösa människor på familjeliv

• puh fantast

Har inte heller fått nån 50:- kupong från Lindex
    Men jag skrev ut 4 st. och donerade 2 till syrran.
    Har använt en och kommer nog att använda en till. Hoppas det funkar utan att de påpekar det. Synd att det bara finns en Lindexbutik här i stan, annars hade man utan att skämmas kunna använda flera.

• puh fantast

Drumle: du har inte använt "50kr rabatt vid köp över 200" nån gång förut? För mig gick den bara att använda en gång.

• puh fantast

Här hade de både överdragsbyxor och fodrade regnjackor på halva reapriset på Lindex. I storlekar 80-98 och i brun, svart och mörkblå (byxor).

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!