Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

Rabattkodstråden - del3!

Trolletmilla skrev 2009-01-15 13:26:48 följande:

98 tror jag hon är 1,5 år idag så nästa vinter är hon ju ca 2,5 år givetvis heeehe. Nu har hon 86 i mikk-line
    Ok. Mina killar har strl 92 nu på sina Mikk-line (de mannekängar på kidsbutiks sida sedan jag köpte overaller där i höstas!). De är 21 mån men ligger ett par kurvor över på längden så de börjar bli lite väl precisa nu overallerna men håller på att köpa på mig ett par i strl 104 tills nästa säsong då de kommer att vara 2,5-3 år hoppas det kommer att räcka bara Mikk-line är ju lite små i strl.
  • Tvillingmamma2007

Trolletmilla skrev 2009-01-15 14:03:15 följande:

Tvillingmamma2007 skrev 2009-01-15 13:40:19 följande:
    Ahhaaa vilka godingar du har då....Ja dom e lite små i storlekarna så det är svärt att veta vilken man ska ta tycker jag....chansa och sälja igen om den inte passar så kanske man kan få igen det mesta av pengarna man gett på rean iallafall. Tjejan ligger nog ganska exakt eller lite över medelkurvan på längden ska mäta på måndag.
    Tack detsamma! Mm svårt med storlekar! Ja man får nog igen pengarna om man säljer dem oanvända i höst det tror jag nog.
  • Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie skrev 2009-01-15 22:48:17 följande:

faaaaaan. min dotters strl var slut.
    Vad ska du ha för strl? Visst köpte du 92 i höstas? Hur har det funkat? Mina killars 92: or sitter lite väl precist nu, hade jag fått välja om skulle jag tagit 98 men lätt att vara efterklok! Nu ska jag köpa 104 inför nästa säsong...
  • Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie skrev 2009-01-15 22:55:05 följande:

nää jag tog 98 efter att jag fått båda hemskickade den sitter hur bra som helst den kändes aldrig för stor iaf utan har funkat utan bekymmer 91,5 cm är hon nu. jag tänkte också köpa 104..vill gäärna ha den i cerise men kan ta svart.. bara inte blå.
    Ååååhh du var smart du! Var det från kidsbutik? Jag beställde bara 92: orna och tog dem men skulle ju ha provat 98 med. Mina killar har precis passerat 90 strecket de med så de sitter lite tajat nu tycker jag suck! Men du tror alltså också på 104 då iaf, hoppas jag prickar det lite bättre då till nästa år. Men fler overaller är ju på väg in i butiken ju (kidsbutik) och jag ska få välja först
  • Tvillingmamma2007

Tajt skulle det ju stå...dags att sova nu kanske.

• Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie:
    Ja just det jag minns det nu att du handlade från lillw? Japp jag vet att kidzshoppen har för 480 men inga fina färger och dessutom så ska jag få 50% på mina från kidsbutik + att de tar in fler färger och att jag får välja först!

• Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie skrev 2009-01-15 23:04:24 följande:

Det är alltså nu jag ska försöka lista ut vad min halvårsskrutt kommer ha för strl till vintern?
    Hehe japp!
  • Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie skrev 2009-01-15 23:06:42 följande:

tvillingmammamen vad fan! men du, kan inte du beställa åt mig också då?
    Moahahhahahahahahhaha Till veckan kommer de att lägga ut fler overaller, vet dock inte till vilket pris, men fler färger och strolekarna kommer att fyllas på. Snart borde jag få mina gratis efter denna reklamen
  • Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie skrev 2009-01-15 23:10:35 följande:

Klipp för den med tjej! Fast storleken, det är väl den som gör det, mina killar hade mest bara fleece då och låg i vagn typ. Då behöver man ju inte nån riktig overall eg. fast denna är ju så tunn och smidig iofs så kap verkligen!
  • Tvillingmamma2007
    anette 81 skrev 2009-01-16 08:33:23 följande:
    är det ett bra märke?
    Japp det tycker jag iaf. Jag har det till mina pojkar.
  • Tvillingmamma2007

Cecci78 skrev 2009-01-16 08:50:57 följande:

samma här, vad lustigt...
    De bytte på hemsidan redan för ett par dagar sen.
  • Tvillingmamma2007

Lejån skrev 2009-01-20 21:28:52 följande:

Ni som INTE har fått sms, och aldrig har fått trots att ni fyllt i nummer... Ni kan ju ha råkat ut för samma sak som tydligen hade hänt för mig. Att de har fel i systemet och inte angett telefonnumret i rätt format i datan.
    Ja! Sa de så när du pratade med dem?
  • Tvillingmamma2007

Lejån skrev 2009-01-20 21:31:43 följande:

Japp, han gick in och kollade och sa att telefonnumret stod i fel format. Att det inte stod något på riktnummerraden och därför inte utgick några sms. Jag sa faktiskt att jag visste att det var rätt många som inte fick sms och frågade om det kunde vara samma fel för andra och han sa att det var det förmodligen. Dåligt!
    Ok, jag ska maila dem och fråga nu, trött på att jag aldrig får några sms!
  • Tvillingmamma2007

Lejån skrev 2009-01-20 21:31:43 följande:

Japp, han gick in och kollade och sa att telefonnumret stod i fel format. Att det inte stod något på riktnummerraden och därför inte utgick några sms. Jag sa faktiskt att jag visste att det var rätt många som inte fick sms och frågade om det kunde vara samma fel för andra och han sa att det var det förmodligen. Dåligt!
    Har mailat nu och inte ens mailadressen funkade hahaha! Tog den på sidan angånde spärrning av kort, den var tydligen falaktig, har mailat kundtjänst istället nu.
  • Tvillingmamma2007

Lejån skrev 2009-01-20 22:07:17 följande:

Ring imorgon istället, annars finns det nog risk att de dissar ditt mail.
    Har inte tid att ringa från jobbet, näää de får så lov att svara på mail, annars jäklar haha!
  • Tvillingmamma2007

Mitt svar från lindex idag varför jag aldrig får sms:
    Vad tråkigt att höra att du inte fått ditt sms. Det räcker att du visar upp ditt lindexclubkort i kassan så får du ta del av erbjudandet halva reapriset i allafall.
    Jag ska uppdatera dina uppgifter så hoppas vi att du får ta del av framtida sms.

• Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie skrev 2009-01-22 21:21:55 följande:

såg att kidsbutik hade fått in fler overaller nu.. men åh. vet inte om jag ska beställa eller inte. slutar nog med inte antar jag
    Yes jag kommer att köpa två stycken i strl 104 iaf, den med två dragkedjor. En brun och en svart tror jag eller grå/svart.
  • Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie skrev 2009-01-22 22:40:12 följande:

äh men du får ju rabatt. ditt val är ju enkelt
    Haha jo fast de är ju lite nersatta för alla med juh.
  • Tvillingmamma2007

Lejån skrev 2009-01-23 13:55:03 följande:

Har du haft den förut? är den bra?? Läste att ngn tyckte att den var kall?
    Ja mina killar har den nu, strl 92, och jag är jättenöjd! Den är ju inte lika tjock som pop: s t ex men jag gillar just att den är så smidig och tunn vilket gör det lätt att röra sig i den och här i uppsala ligger ju temperaturen ofta runt nollan eller ett par minus på vintern numera och då passar den utmärkt! Är det mer än ungefär 5 minus så kör vi med fleeceställ under och då räcker den långt! Var uppe i norrland i julas ett par veckor och då var det -15 ungefär varje dag och vi var ute och barnen var inte kalla! Skulle jag dock bo där det är -15 konstant så skulle jag kanske köpa en tjockare.
  • Tvillingmamma2007
    Svar på #1067
    mumma84 skrev 2009-01-23 13:03:24 följande:
    Nu har jag använt kupongen 2 ggr. Jag vågade De drar medlemskortet varje gång, men uppenbarligen så registreras det inte.. Tjohoo! Nu kan man shoppa billigt!
    Det kan ju registreras i systemet ändå fastän det inte syns i butiken? Var det inte nån som kontaktat kundtjänst om varför de inte fått rabatter och så kunde de se vilka/hur många kuponger de använt senaste tiden?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!