Inlägg från: lyckligmamma |Visa alla inlägg
  • lyckligmamma

tjejk skrev 2008-12-16 11:13:47 följande:

Det fungerade Bara att skriva ut.
    måste man vara medlem???
  • lyckligmamma

Liten och jag skrev 2008-12-17 16:15:51 följande:

Blää för LINDEX kundtjänst!!Jag mailade o frågade varför inte alla medlemmar verkar få samma rabatter, fast man är registrerad och "aktiv" kund. Jag frågade även om den senaste kupongen på 50% på valfri vara, då jag inte fått den. Detta fick jag till svar från deras kundtjänst..."Dessvärre går inte alla kuponger ut till alla våra kunder och det ser tyvärr inte ut som om just den här kupongen tyvärr inte gått ut till dig.Men jag ser att du använt fler kuponger det senaste halvåret3 köp i Dec1 köp i Nov1 köp i Okt4 köp i Sept6 köp i AugDetta är fler kuponger än vad Lindex har skickat ut Så jag ser tyvärr inte att vi inte belönar trogna kunder".Vad menas med det svaret egentligen? Jag har inte använt kuponger på alla dessa köp - jag är en av de som inte vågar "fuska".. Jag har alltså bara använt äkta kuponger som kommit med post, men iofs även handlat onmline med kod. Men menar de att det är fel eller vad? Jag känner mig faktiskt lite kränkt..
    därför jag inte e med i Lindex... skitkassa
  • lyckligmamma

vart är den nya rabattkodstråden???

• lyckligmamma
    anette 81 skrev 2009-01-05 21:07:01 följande:
    tycker tvärtom jag
    samma här.... min dotter fick röda prickar av libero
  • lyckligmamma

Jag
    har sån tur så jag får alla min systers libero kuponger. hon köper Lidl

• lyckligmamma

Hej! När man betsäller från Ellos, med halva priset, ska det inte stå vad summan blir efter avdragen rabatt? Min står det bara att jag får med överkastet

• lyckligmamma

Fru Indosaurie skrev 2009-01-17 19:58:34 följande:

jo det står när man kommer till kassan, annars är det något fel..
    Ok, testade på en mobil jag ville ha och en kamera.... föstod att det skulle vara för bra för att vara sant, för billigt för en Nokia
  • lyckligmamma
    Maskot skrev 2009-01-19 11:51:59 följande:
    10% rabatt på HM vårkatalogen rabattkod 8309
    fy vilka DÅLIGA rabatter hm har!!!!!!!
  • lyckligmamma

Någon som vet? rabatterna på ellos, gäller de även elektronik, som brödrost?

• lyckligmamma

Hallontårta skrev 2009-02-05 19:32:01 följande:

Solstrålen80 har uppdaterat listan med din tidigare kod och kupongen.
    Jag skriver alltid i fel tråd... Men inte nu mer lovar
  • lyckligmamma

fler än jag som tycker HM har otroligt snåla rabatter? När kapahl o lindex har 25 % så har HM 10 %

• lyckligmamma

vilka liberomärken gäller? Gamla med eller bara de nya? 8såna som är 7 år gamla täänker jag på

• lyckligmamma

Hallontårta skrev 2009-02-05 19:57:44 följande:

Haha har du hittat en gömma? Jag tror faktiskt inte de kollar så noga.
    Fick av dotterns kusin ca 100 st
  • lyckligmamma

Hallontårta skrev 2009-02-05 20:00:56 följande:

Oooj! Är det de små kaninerna?
    nää med pojansikten på .-)
  • lyckligmamma

pojke som cyklar och pojkansikten på, gula och röda

• lyckligmamma

Hallontårta skrev 2009-02-05 20:09:31 följande:

Oj, då vet jag inte. Jag fick en påminnelse att jag måste skicka in mina kaniner innan sonen blir 1,5 år. Men har du en liten själv, så testa skicka in. Tror inte de kollar faktiskt!
    min syster har en liten, och är medlem. Men hon gillar inte libero så jag får kupongerna. Min dotter använder nattblöja och när vi är ute så det är perfekt
  • lyckligmamma

Hallontårta skrev 2009-02-05 20:19:05 följande:

Skicka in i hennes namn då och se vad som händer. Säger de något så svarar du "oooooh...jag som har spaaarat och spaaaarat!"
    Ja jag gör så Taaaack för svar
  • lyckligmamma

maadicken skrev 2009-02-05 22:54:25 följande:

jag har fått en 50%, men jag vet inte om den är personlig och bara funkar en gång så jag tänkte beställa själv innan jag lägger ut den. tror faktiskt jag ska göra det nu
    Har också fått en sån. Men tyvärr kastsat koden
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!