Inlägg från: solstrålen80 |Visa alla inlägg
  • solstrålen80

de kan ju inte vara att man bara ska se grejorna så där...e ju som att man kan handla iframtiden...

• solstrålen80

hej gumman

men du var väl försiktig me magen...ta inga risker att bli puttad...då hade du många hos dig...men där vi bodde förut du vet...dit åkte jag o barnen där fanns bara 3 av pyjamas o 3 nattlinnen innan öppning...var russning där oxå ja grabba åt mig en till flickan...

Linastrumpan skrev 2008-12-04 16:54:08 följande:
    Jag lyckades få en pyjamas i alla fall.....De hade nog 10st och 10st nattlinnen, inte ens 2 av varje storlek och det var rusning när de öppnade. Folk kröp under gallret tom. Helt galet :-O På mindre än 1min var allt borta
  • solstrålen80

nej...läste fel...men de värkar ju vara på g

Hallontårta skrev 2008-12-04 17:45:18 följande:
    Än så länge är det väl ingen webshop KappAhl har. Det står inte i mailet att det ska bli sådan heller. Fast det är på tiden att de har en webshop.
  • solstrålen80

ok...bra

Linastrumpan skrev 2008-12-04 18:26:36 följande:
    Nej jag tog det lugnt. Var målmedveten bara! Var in till Ringen för jag hade tid hos BM och passade på att ta svängen förbi Lindex
  • solstrålen80

skit dåligt...här hos mig har vi 2 lindex och båda va russning till...
    folk kröp under gallret och slogdes nästan och skrek åt varanndra och var arga...

Hallontårta skrev 2008-12-04 18:48:14 följande:
    Tycker det är dåligt av Lindex att ha en "dagens vara" så och ha typ bara tre pyjamaser, för det var knappast någon rusning till det Lindex jag var.
  • solstrålen80

södra sthlm

Hallontårta skrev 2008-12-04 18:51:48 följande:
    Hahahahaha folk är inte kloka. Var bor du??
  • solstrålen80

den finns där oxå nedsatt nu

Storasyster yster skrev 2008-12-04 18:56:04 följande:

På webshopen kom den ut samtidigt som de andra pyjamasarna till nedsatt pris och jag handlade där strax efter kl 24. Så där kan den ju inte räknats som ersättningsvara i alla fall.
  • solstrålen80

ok

Storasyster yster skrev 2008-12-05 16:54:44 följande:

Jag uttryckte mig nog lite fel Vad jag menade var att den kom ut på webben till nedsatt pris samtidigt som pyjamasarna med igelkottarna.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!