• Anonym

brukar er karl duscha UTAN att ni ska behöva säga till?

min sambo duschar varje dag, utan mitt tjat..

• Anonym

en gång i veckan...hujeda mig vad han måste lukta =(

• Anonym

jag har problem med min sambo o när det gäller detta.. stora problem även när det gäller övriga hygienska saker..
    det tar ibland 1½ vecka innan han rakar sig..

Men det enda sättet är att för mej: Om du inte duschar så vägrar jag mysa eller pussa dej..

Oftast gör han det! men det kan ta dagar..
    o det har gjort att mina känslor svalnat totalt, jag vill ha tillbaka min snygga kille men han är mest en sopsäck! ursäkta ordet men det är så..

så jag vet hur du har det!

• Anonym

känner igen det så.. känns som jag själv skulle skrivit detta!

det är jobbigt..
    men jag har nu slutat tjata o jag har sagt till honom om han inte skärper sig så är det slut.. för det tar en på förhållande!

Jag duschar varje dag o gör mej alltid fin, men han ingenting!

• Anonym

Min duschar varje dag efter jobbet och jag har då aldrig behövt påpeka det hela....din karl kanske helt enkelt inser va länge sen det var han duscha...*hm*

• Anonym

Haha. Ja det gör han. Har aldrig bett honom.

• Anonym

Japp om han inte skulle göra det minst varannan dag fick han sova på soffan.

• Anonym

ja det gör man..en enda gång har jag fått säga till att han ska raka sig,för då stack han mig i läppen..det gjorde ONT!
    men han luktar inte illa om han duschar varannan eller var tredje dag..det gör han inte..

vissa kan ju stinka bara efter ett par timmar efter att de har duschat TROTS deo mm..usch!!

• Anonym

ja min duschar varje dag även efter sex så ja behöver inte ens säga till han. han är självgående. kan både äta och göra allt på egen hand.

• Anonym

ja, har aldrig behövt säga ngt! Han duschar varje dag!

• Anonym

Japp känner igen mig.. det är som att leva med ett barn. får nästan hjämt säga åt han att nu är det dags för en dush.

• Anonym

Behöver inte säga till. Han duschar varje dag efter jobbet, jobbar som snickare så skulle bli rätt ofräsht annars med bygmgdam och sånt.

• Anonym

Fick just säga till sambon att hoppa in i duschen. Men klagar oftast inte på honom, han brukar sköta det själv. Däremot duschar han inte varje eller ens varannan dag ibland.

Men jag klagar inte eftersom jag själv har fått stränga tillsägelser av min läkare att inte duscha för ofta, max en gång i veckan.

• Anonym
    hej att skrev 2008-11-06 19:50:38 följande:
    Inte ens "raggartvätt"?
    Självklart sköter jag min hygien ändå om det är vad du menar? Så gott jag kan. Har aldrig luktat illa. Men vissa gånger har jag inte kunnat tvätta håret själv på flera veckor. Men då har jag fått hjälp.
  • Anonym

min duschar varannan dag ung. Eller efter träning. Håret och ansiktet tvättar han dock varje morgon.

• Anonym
    Polly S skrev 2008-11-06 20:08:38 följande:
    varför?
    Hudsjukdom
  • Anonym

Har aldrig behövt säga till .

Han duschar minst en gång om dan. Det kan li upp till 3 ggr tom

Han tvättar alltid snoppen med vatten o tvål (oftast) efter han kissat tom

• Anonym

Min karl duschar varje dag efter jobbet. Men på helgerna gör han det inte, på semestern duschar han typ 2-3ggr i veckan
    Själv duschar jag varje dag!

• Anonym

min man duschar typ bara när han ska jobba o innan han fick jobbet han har nu så duschade han typ en gång varannan vecka. är glad att han fick jobbet, annars hade jag fortsatt ha en svettluktande karl i hemmet:P

Svar på tråden brukar er karl duscha UTAN att ni ska behöva säga till?