• Anonym (TRÖTT!!!!)

brukar er karl duscha UTAN att ni ska behöva säga till?

börja tröttna rätt rejält nu på att få säga till honom vareviga vecka!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-06 21:10
    BIG NONONO, han duschar inte en gång i veckan. blev lite fel formulerat där!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-06 21:13
    och nej jag vägrar pussa honom och ta på honom när han är sådär ofräsch.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-08 13:08
    vill inte att ni ska idiotförklara min man, han är inne i en depression, och jag ville bara ahe tt svar på min fråga inte veta vad ni tyckr om min man. fyfan vad ni är elaka!!

• Svar på tråden brukar er karl duscha UTAN att ni ska behöva säga till?
  • Anonym

jag har problem med min sambo o när det gäller detta.. stora problem även när det gäller övriga hygienska saker..
    det tar ibland 1½ vecka innan han rakar sig..

Men det enda sättet är att för mej: Om du inte duschar så vägrar jag mysa eller pussa dej..

Oftast gör han det! men det kan ta dagar..
    o det har gjort att mina känslor svalnat totalt, jag vill ha tillbaka min snygga kille men han är mest en sopsäck! ursäkta ordet men det är så..

så jag vet hur du har det!

• snappi81

Helt stum.. För det första: får du tjata för att han ska duscha 1 gång per vecka!???
    Och för det andra: nää min sambo duschar varje kväll utan att jag behöver säga nåt!

*För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • Anonym (blä..)

what? duschar han 1 gång i veckan???
    min duschar minst en gång om dagen och det på eget bevåg....

inte menar du på riktigt att du får säga till honom o duscha?

• SallyK

Förlåt, men hahaha! Det låter ju helt absurt! Men som svar på frågan: Ja, han duschar utan att jag säger till. Han rakar sig och kör med deodorant också!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• flumfi

jo da det är absolut inget jag behöver tjata om. Han e ju mer fräsch än jag känns det som ibland. Inte för att jag är ofråsch men han duschar o tvättar sig väldigt ofta.

• Anonym (p)

Självklart. Så gott som varje dag.

• Anonym

känner igen det så.. känns som jag själv skulle skrivit detta!

det är jobbigt..
    men jag har nu slutat tjata o jag har sagt till honom om han inte skärper sig så är det slut.. för det tar en på förhållande!

Jag duschar varje dag o gör mej alltid fin, men han ingenting!

• El Slasko

Jag duschar alla dagar jag ska gå till jobbet. Ska jag vara hemma och inte göra nåt så är det inte lika noga. Man behöver inte nödvändigtvis duscha varje dag. Det påstod min hudläkare.

• Umeåförälder09

Ja, alltså klart han duschar.. utan att jag säger till..
    Kan ha hänt nån gång att han luktar dåligt och jag påpekar det.. då tar det inte så lång tid innan han hoppar in i duschen =)
    Tror inte riktigt att du tjänar på att tjata om saken..
    som nån annan sa påpeka istället att du inte vill kramas med en skitig karl! =P

• Hansen

Ja, han duschar varje dag han utan att ja behöver säga något..och han tar gärna ett snabbbad på morgonen före jobbet om inte annat;)

Svar på tråden brukar er karl duscha UTAN att ni ska behöva säga till?