Inlägg från: xxJessikaxx |Visa alla inlägg
  • xxJessikaxx

Flick- och pojknamn som passar med Noel?

Är inte ens gravid än! Men hoppas, käkar pergo denna månad och sonen kom till på första pergoförsöket -05 så man hoppas på samma tur.

Så då e frågan: Vad passar till Noel? Får gärna vara lite tufft, jag är inte så mkt för de klassiska svenska namnen som Axel, Anton mm mm. Samtidigt skall det inte vara ett namn som ine går att uttala "på svenska", typ Mike eller så.
    Men alla förslag är välkomna.

Obs! De som möjligen anser att Noel är ett fult namn eller börjar mumla om WT behöver inte ens bemöda sig om att svara

• Svar på tråden Flick- och pojknamn som passar med Noel?
  • xxJessikaxx

De e ganska fint faktiskt Tror Lena Ph:s barn heter Noah och Saga
    Fler?

• xxJessikaxx

Jo, tydligen e det så, vet inte varför jag lagt det på minnet.

Ingen fler? *puffar*

• xxJessikaxx

Tack hörni, många namn i den kategorin jag gillar
    En del går bort då namnen finns i släkt och bekantskapskrets, men särskilt förtjust i de som är möjliga att ta är

Eddie, Jack, Milo.
    Hm, det blev bara pojknamn

Är lite inne på Minoo på en flicka oxå, men vi får se.
    Nellie är ju sååå fint och passar med Noel men finns i släkten, samma med Klara

Gillar även Colin och Frans

• xxJessikaxx

solida, Milo är ganska fint och även Lilo kan jag tycka om det är en tjej. Sen gillar jag också Love, som pojknamn.

Miscpony, jo kanske, men namnet Liam tycker jag dessvärre inte så mkt om :-/

• xxJessikaxx

Haha, jo det vore ju nåt. Tack för tipset

• xxJessikaxx

smilez, jo noel och lova tycker jag oxå passar super, men maken har en barndomsvän vars dotter heter så :-/
    Däremot tycker jag noel och love passar om det blir en lillebror ngn gång.

justmeelina, mjoooo nja kanske men ändå inte :-/

Svar på tråden Flick- och pojknamn som passar med Noel?