• Anonym (tjej)

upp över mina öron....

förälskad i en annan kvinna,eller i alla fall jäkigt attraherad av henne. Känslorna släpper inte,drömmer om att kyssa henne,hålla om henne och smeka henne. Dagdrömmarna finns där varje dag, i dem drömmer jag om att min önskan blir till verkighet. Hennes blickar leenden,betyder de nåt eller tittar hon bara tillbaka och undrar vad jag vill?
    Jag borde inte se åt henne, jag lever ju med min man och våra barn. Hon har sin familj,sitt liv. Finns så mycket som skijer oss åt ändå kan jag inte sluta att fylla mina tankar med henne,kan inte låta bli att drömma....

VAD HÅLLER JAG PÅ MED????

Har ingen av mina vänner som jag känner att jag kan berätta för, inte ens min bästa vän.
    Jag vet att det finns fler i samma situation som mig här på FL...Vad gör ni? vem pratar ni med? hur går man vidare? vad har ni gjort? nån som fått sina känslor besvarade?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-08 16:07
    GAAAHHH! Står ff i samma situation, hur sjutton gör jag för att komma på andra tankar? Det kommer aldrig att bli vi. Jag är upptagen,hon är upptagen(tror ja iallafall), det är så mycket som gör att det är bäst som det är.Men ändå finns hon i mina tankar och fantasier flera gånger om dagen...Det ärså jobbigt men samtidigt så underbart...

• Svar på tråden upp över mina öron....
  • Tussebus

Om känslorna består efter att du träffat denna kvinna och blivit vän med henne kanske du skulle ta ett snack med din man :) Det kan ju finnas fler personer som är "rätt" för en och man kan hitta dem i olika skeden av livet samt när man minst anar det :)

Lycka till =)

• Anonym (tjej)
    Tussebus skrev 2008-11-08 20:47:52 följande:
    Om känslorna består efter att du träffat denna kvinna och blivit vän med henne kanske du skulle ta ett snack med din man :) Det kan ju finnas fler personer som är "rätt" för en och man kan hitta dem i olika skeden av livet samt när man minst anar det :)Lycka till =)
    Jag kan inte i nuläget prata med honom, han är inte den pratsama typen...Känslorna/attraktionen för den här kvinnan har jag känt säkert 1 år.
  • Anonym (tjej)

Vad hon känner? Jag vet inte, ibland känns det som hennes b´lickar säger nåt men förmodigen är det inte besvarat. Hon måste tycka att jag är konstig för jag kan inte låta bli att vila mina ögon på henne...
    Vad säger ni andra som är i sammma situation, har ni någon att tala med?

Tussebus skrev 2008-11-08 22:01:32 följande:
    Oj, det var länge! Vad tror du hon känner? Har du några vibbar?
  • Anonym (tjej)

93 klick och 1 som har svarat
    måste väl finnas fler i liknade situationer?

Ja ja, det känns i alla fall skönt att ha ett ställe att skriva av sig lite på...
    Imorse så träffade jag på henne, hon stod en stund och pratade med oss. Hon flyttade på sig lite under samtalet och ställde sig närmare och jag kännde att jag blev helt ofokuserad, visste inte vad jag skulle säga. Inte likt mig att bli så, har alltid haft lätt för att prata med alla. Bara för att denna kvinna står 1/2 meter i från, blir jag generad, ofokuserad och känslorna blir på helspänn...tankarna snurrar.

• Anonym (tingeling)

Känner precis likadant!!
    Har gått och blivit störtförälskad i en tjej som jag lärt känna det senaste året. Det är så jobbigt att inte veta hur eller ens OM hon är intresserad..! I stället blir jag nästan kort och otrevlig när vi ses, så att hon inte ska "tro" något! Jag vill ju inte göra bort mig..!

Tänk, här tror man att man är ensam om att känna så här! Skönt att det finns fler!

Kram på dej!!

• Anonym (tingeling)

...undrar hur vanligt det är..? Tänk om det går omkring nån och spanar in mej? Vad smickad jag skulle bli!! Ändå skulle jag ju aldrig våga säga något själv till den jag spanar på..!

Hoppas lite på att vi kanske hamnar på en fest tillsammans hon och jag, och liksom pratar mer öppet...kommer in på ämnet och pejlar av läget. Eller nåt. Hihi!

• Anonym (tyvärr)

Här finns en till...tyvärr! Vill inte alls känna så här!
    Vi är båda gifta och har barn och jag älskade att träffa henne, jobba med henne, nu vet jag inte vad jag ska säga längre....helst av allt vill jag bara kyssa henne!

• Anonym (tjej)

Jobbigt för dig men skönt att vi är fler. Har du någon i din närhet som du har berättat för?

Anonym (tingeling) skrev 2008-11-10 20:32:08 följande:

Känner precis likadant!!Har gått och blivit störtförälskad i en tjej som jag lärt känna det senaste året. Det är så jobbigt att inte veta hur eller ens OM hon är intresserad..! I stället blir jag nästan kort och otrevlig när vi ses, så att hon inte ska "tro" något! Jag vill ju inte göra bort mig..!Tänk, här tror man att man är ensam om att känna så här! Skönt att det finns fler! Kram på dej!!
  • Anonym (tjej)

Kanske inte är vanligt men tror absolut att det finns fler...

Får väl hoppas ni kommer på samma fest och kan börja prata om det! Här är det ganska kört att hamna på fest tillsamans.

lycka till!

(tingeling) skrev 2008-11-10 20:38:46 följande:

...undrar hur vanligt det är..? Tänk om det går omkring nån och spanar in mej? Vad smickad jag skulle bli!! Ändå skulle jag ju aldrig våga säga något själv till den jag spanar på..!Hoppas lite på att vi kanske hamnar på en fest tillsammans hon och jag, och liksom pratar mer öppet...kommer in på ämnet och pejlar av läget. Eller nåt. Hihi!
Svar på tråden upp över mina öron....