upp över mina öron....
förälskad i en annan kvinna,eller i alla fall jäkigt attraherad av henne. Känslorna släpper inte,drömmer om att kyssa henne,hålla om henne och smeka henne. Dagdrömmarna finns där varje dag, i dem drömmer jag om att min önskan blir till verkighet. Hennes blickar leenden,betyder de nåt eller tittar hon bara tillbaka och undrar vad jag vill?
Jag borde inte se åt henne, jag lever ju med min man och våra barn. Hon har sin familj,sitt liv. Finns så mycket som skijer oss åt ändå kan jag inte sluta att fylla mina tankar med henne,kan inte låta bli att drömma....
VAD HÅLLER JAG PÅ MED????
Har ingen av mina vänner som jag känner att jag kan berätta för, inte ens min bästa vän.
Jag vet att det finns fler i samma situation som mig här på FL...Vad gör ni? vem pratar ni med? hur går man vidare? vad har ni gjort? nån som fått sina känslor besvarade?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-08 16:07
GAAAHHH! Står ff i samma situation, hur sjutton gör jag för att komma på andra tankar? Det kommer aldrig att bli vi. Jag är upptagen,hon är upptagen(tror ja iallafall), det är så mycket som gör att det är bäst som det är.Men ändå finns hon i mina tankar och fantasier flera gånger om dagen...Det ärså jobbigt men samtidigt så underbart...