• Judy

Spola ner kondomen i toan??

Är nybörjare angående kondomer och undrar om man spolar ner den i toan?? Känns som att man inte får göra det med tanke på att man inte får spola ner tamponger etc.

FÅR man göra det?

• Svar på tråden Spola ner kondomen i toan??
  • EnsamPappaEtuna

Nej nej nej! Då kommer gubbarna från reningsverket och sätter en snigel i ögat på dig. Kiss bajs papper och ingenting annat! ;)

• Anonym

nej det får man inte göra.

• Anonym
    EnsamPappaEtuna skrev 2008-11-08 18:11:18 följande:
    Nej nej nej! Då kommer gubbarna från reningsverket och sätter en snigel i ögat på dig. Kiss bajs papper och ingenting annat! ;)
    o tjejerna från reningsverket.
  • Judy

Oj jäklar! Jag trodde man fick det, min sambo likaså! Nu har han gjort det!

Men vart gör man av den då? Inte så kul om morsan kommer på besök och hittar en använd konsom överst i sopkorgen!

• EnsamPappaEtuna
    Anonym skrev 2008-11-08 18:13:45 följande:
    vart ska spyorna då?
    Närmsta fönster.
  • EnsamPappaEtuna
    Judy skrev 2008-11-08 18:15:30 följande:
    Oj jäklar! Jag trodde man fick det, min sambo likaså! Nu har han gjort det! Men vart gör man av den då? Inte så kul om morsan kommer på besök och hittar en använd konsom överst i sopkorgen!
    Mitt tips: lägg den i en hopvikt dagstidning och gräv sedan ner den under annat skräp i sopkorgen. Klart på en halv minut. Visst kan det va lite grisigt att rota i sopkorgen men jag menar har man hanterat en använd kondom vill man nog tvätta händerna efteråt i alla fall.
  • Anonym
    EnsamPappaEtuna skrev 2008-11-08 18:15:35 följande:
    Närmsta fönster.
    trevligt. tur att jag flyttat från E-tuna då!
Svar på tråden Spola ner kondomen i toan??