• Ankra75

Föräldraledig i Växjö del 4

Här samlas vi som är hemma med våra småttingar eller vi som vill träffa andra småbarnsföräldrar och barn när vi är lediga från jobbet.

Vi som känner för att träffas och fika någon dag. Gå runt sjön eller ta en picknick på strandbjörket eller vad ni känner för?

Haka på och lär känna nytt folk =)

Här hittar du den tidigare tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m35269787.html

• Svar på tråden Föräldraledig i Växjö del 4
  • Ankra75

Fika torsdagen den 13 november
    *Ankra75
    *Emmaragdoll
    * Maj "inte helt säkert än"
    * Ev. Smilla

• LabLover

*Lägger till bland favoriterna*

Hoppas på fler fikor på som fungerar för oss. Tycker jag har haft otur hela hösten

♥ Underbara döttrar födda 2005 & 2008 ♥
  • Ellensmamma

Ja men vi kan väl se om en hemmafika passar en dag? Det var väl du inne på också Lablover?

• LabLover
    Ellensmamma skrev 2008-11-09 21:44:26 följande:
    Ja men vi kan väl se om en hemmafika passar en dag? Det var väl du inne på också Lablover?
    Bra idé! Nu börjar ju våra små bli lite svåra att ha med på fikor på stan. Iaf min
    ♥ Underbara döttrar födda 2005 & 2008 ♥
  • 89an

Hej! Jag är rätt så ny på den här sidan. Jag har kollat dagarna när ni ska fika men tyvärr har jag aldrig kunnat gå. Kan inte den här gången heller, hoppas jag kan nästa gång. Det vore väldigt roligt att få träffa lite nytt folk, som också är mammalediga.

• Ankra75

Puffar för fikat.... kl 13.30 på Coretto???

*Ankra75
    *Emmaragdoll
    * Ev. Smilla

Jag hänger gärna på med hemmafika men har inte möjlighet att själv bjuda hem... har ingen skyddad plats för vagnar och inomhus får det inte plats mer än max en till.

• Ellensmamma

Har dom barnstolar på Coretto?, har inte behövt innan där men nu måste jag kunna sätta ner Ellen o det är så trångt där med vagnen:/

• Ankra75

några stycken har de....

• Sol84

*Ankra75
    *Emmaragdoll

Jag tar bort mig.

• Ankra75
    Svar på #9
    va synd at tni inte kan....

hur känner du Emmaragdoll som det verkar nu kanske det bara blir du och jag....
Svar på tråden Föräldraledig i Växjö del 4