• Sweetest Sin

Ont i magen när ni vänder er i sängen?

Det gör så ont i magen när jag vänder på mig i sängen!! Gör det det för er andra oxå? Sover ju alltid på sida med en liten kudde under magen, men man vänder sig ju ibland, och det gör riktigt ont. Vanligt?????

• Svar på tråden Ont i magen när ni vänder er i sängen?
  • FruLiniz

gör det på mej med, men bara när ja vänder mej till vänster sida, e ibland så man vill skrika! Har ingen aning om varför....

• Nallemajatjejen

japp det gör ont på mig med.. Fast mer i sidan...

• HelenN

Samma här, det riktigt hugger till!

• Pumpan81

japps hugger som bara den när jag vrider mig men oftast om jag gör det för snabbt

• Sweetest Sin

Antar att det är vanligt och normalt då. På mig gör det ont i hela magen, även om jag vänder mig långsamt och tar med mig kudden som stöd. Tack för era svar!! Ha en bra dag!

• anne82

jag har också jätte ont i magen.
    hela magen är öm.det kanske är nerver och muskler som hamnar i kläm av att ligga på sidan?38+5.

• Katalin

JA, jag hade ont på samma sätt i slutet av graviditeten.

• Lejån

Har haft ont när jag vänt mig hur länge som helst så jag är som van. Nu är det ont när jag ligger på rygg också. Börjar bli lite less, får väl sova sittande tills det är klart.

• snusmumrikan

ont här med...bara att vända sej e ju en process i sej...*stön* (v 36)

• Lisa76

Jag känner också så, i bland kan det strama och hugga till jag gör olika saker. Tror nog att det är normalt, det är ju faktiskt en liten människa där inne som ska få plats. Klart att magen, nerver och kroppen inte är riktigt som vanligt Jag kan kolla på torsdag, ska till min BM då.. Jag återkommer! / Lisa

Svar på tråden Ont i magen när ni vänder er i sängen?