nässköljning
Läste här på FL om nässköljkanna och tyckte det lät intressant. Men den finns visst inte att köpa vart som helst. Men nu har jag sett om nässkölj'grej' på apoteket. Har någon testat den?
Funkar bra?
Läste här på FL om nässköljkanna och tyckte det lät intressant. Men den finns visst inte att köpa vart som helst. Men nu har jag sett om nässkölj'grej' på apoteket. Har någon testat den?
Funkar bra?
ingen?
jag har en... har nyss fått den så jag har bara testat en gång
hälsokosten eller nätet säljer dom....
Har du en från hälsokost? En sån som ser ut som en kanna?
Hur funkade det?
Tack. Ska kolla upp den. Hoppas den inte är så mycket dyrare än apotekets. Den ser inte alls ut som en kanna heller.
ingen fler här som sköljer näsan
Jag har testat det men gjorde en egen kanna av en PETflasta med sportdryckpip och hål i botten liksom. Bodde långt från stan då och tog det jag hade...
Jag märkte ingen skillnad, men jag är itne särskilt uthållig heller. Höll väl på i en vecka. Jag har inte så mycket problem annars heller, men många säger att det hjälper!
men oj vad billigt och smart
Men jag vet ju inte ens hur man gör, så jag vill ha bruksanvisning
tänk om man får allt helt fel väg, liksom
Hittade paketet till min näskanna där prislappen stod. 139 kr kostade den. Då fick man med salt i engångsförpackningar. När det är slut kan man ta vanligt havssalt men inga saltbalndningar som tex salt med jod. Utan rent havssalt. Den som jag köpte var det med en utförlig och bra bruksanvisning som även innehöll de vanligaste frågorna och svaren. Paketet är på tyska men svensk bruksanvisning finns där i. Den jag har är från ett märke som heter Fitne health care.