• lottapotta

Ni som för första gången provar pergotime och hoppas på ett +,skriv gärna hur det går för er och vilka erfarenheter ni har om just pergotime.

Själv har jag börjat med pergotime för första gången och har bim nu på torsdag 13/11 å så klart hoppas man väl på att det ska ha gått vägen.

• Svar på tråden Ni som för första gången provar pergotime och hoppas på ett +,skriv gärna hur det går för er och vilka erfarenheter ni har om just pergotime.
  • V I L M A

Jag fick en enkelkur Pergotime. Hade egentligen inga biverkningar, men jag kände av ägglossningen väldigt kraftigt. Hade ordentligt ont, men det var väl värt besväret. Blev gravid! Lycka till!

• mmiaa

Har ätit min första kur i oktober, hade förhoppningsvis ÄL förra helgen så det blir väl BIM nästa helg då typ. Har du mått bra under behandlingen? Jag hade inga biverkningar vad jag kände av.

• lottapotta
    Svar på #2
    Jo jag har faktiskt mått bra under behandlingen men jag måste säga att ägglossningen kändes mer nu än vad det har gjort tidigare,herregud under 2-3 dagar så kunde jag knappt gå, varje steg gjorde ont i magen.
  • lottapotta
    Svar på #1
    Ja då finns det bevis på att det verkligen fungerar,grattis till bäbisen imagen :)
Svar på tråden Ni som för första gången provar pergotime och hoppas på ett +,skriv gärna hur det går för er och vilka erfarenheter ni har om just pergotime.