Inlägg från: IdaZophie |Visa alla inlägg
  • IdaZophie

-- Skellefteå nr.15 --

snowieflickan: jag har inte hört så mkt mer än att "i skehamn ska man inte bo". annars kan jag inte säga nåt annat än att det är lugnt o fint på det området vi nor på. kom o hällsa på nån gång vettja.

vattikvinnan: Hur går det med det personliga brevet?? det är inte lätt o söka jobb. inte alls..ska själv snart börja med det..hurv..

• IdaZophie
    Snowieflickan skrev 2008-11-11 11:05:24 följande:
    IdaZophie: Får man vara nyfiken o fråga i vilket område ni bor?Jennifer116: Ja men vi följer gärna med. Finns många fina hus i hamn ute just nu. O ja vi letar hus. Hade gärna velat haft ett i stan, men det blir ju så hemskt mycket dyrare och det är ju ändå ganska bra med bussar och liknande till skelleftehamn :)Pissypopi: Jo det finns flera fina hus ute i hamn :)
    messar dej =)
    Livet leker.
  • IdaZophie

När jag jobbade i luleå brukade jag sova på min lunch.. sittandes! -D Bra tidsfördriv. Men annars är det nog det bästa att jobba för då går dagen snabbast ! Glad

• IdaZophie
    maltazar skrev 2008-11-13 19:37:48 följande:
    Oj, var som att trycka på en knapp det där :PJo, skyltsöndag brukar ju vara veckan före 1:a advent numera... Säljgalna butiker :/
    Visste du inte det malle? Det är kanske 10% av alla som läser här som verkligen skriver.. så det kan expoldera ibland. Och sen undrar jag med när tusan det är skyltsöndag.
  • IdaZophie

Jag tror ja skippar pyssel den här svägen faktiskt.. ja är också lat och orkar knappt ta mej från hamn! *skäms en smula*

• IdaZophie

Är det bara jag som er stjärnor på is?! Kyss Åhh.. i love it! Man är nästan sugen att börja med konståkning!

• IdaZophie
    madigan skrev 2008-11-15 21:06:39 följande:
    Mitt ex skickar skrot till sina barn, verktyg,tantkläder och en massa urklipp
    Är ditt ex dina barns pappa? Annars vet ja inte om jag skulle bry mej om vad han skickar till sina barn. Glad
  • IdaZophie
    Felicia6 skrev 2008-11-15 21:21:17 följande:
    Shit, tänk att det är 3år sedan Jesper föddes idag och 4år sedan jag och Tony blev tillsammans. Vilken ettårspresent vi fick
    Dubbelt grattis ju!!! Hur har ni firat dagen?
  • IdaZophie
    Felicia6 skrev 2008-11-15 22:01:27 följande:
    Tack Det har varit full rulle med kalas hela dagen och nu sitter vi o slöar framför tvn/datorn och så blir det väl att lägga sig om en stund. jag är helt slut
    Förstår det. SÅ härligt.
  • IdaZophie
    Soulie skrev 2008-11-18 09:23:13 följande:
    Hur är skyltsöndagar här i stan? (:
    Hur? har du aldrig gått på någon? Det är mkt folk, julmusik och sa ja mycket folk=) Hihi.. brukar vara kallt så man fryser rumpan av sej också!! =)
  • IdaZophie
    Svar på #152
    Jau vi har dit och hade en mysig eftermiddag ! =)
  • IdaZophie
    Svar på #336
    Mia ?

Vi hade Natalie som andra alternativ.. men jag vart nedröstad av sambon.. =)  Vart en Emma Sofia i stället.
  • IdaZophie
    Svar på #377
    Jo vi började leva precis till nyår, hade magsjuka dagarna innan!! =( Jag och sonen kräktes och sket som galningar!! Det var hemskt.
  • IdaZophie
    Svar på #390
    Nej det har vi klarat oss ifrån. Och hoppas vi slipper.. speciellt Emma då det sätter sej så illa i Emmas luftrör då hon har förkylningastma! =( urkas...
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --