Inlägg från: Pumpkin |Visa alla inlägg
  • Pumpkin

Felle: Jo, det är en del på G faktiskt, om än inte fullbokat (än) Egentligen är det väl mest lördag som är fullspäckad än så länge - bebisbesök, hockey och sen utgång på kvällen. Ska bli skitkul!

• Pumpkin

Hallå i tråden!

Då har vi varit hemma i drygt ett dygn då, och inte vill man åka tillbaka hem till Södertälje någonsin - om det inte vore för katterna förstås.

Trist att det regnar idag bara...

• Pumpkin

maltazar skrev 2008-12-08 19:13:33 följande:

Grattis! Visste inte att det kommit besked än, söker på internet, så får besked bara där då... Kollade nu, och jag vart också antagen!! :D Är bara en kurs nu, Juridisk översiktskurs som jag ska läsa på halvfart.
    Är det distans på Umeå Universitet?
  • Pumpkin

maltazar skrev 2008-12-08 20:16:24 följande:

Yes :) Hade även sökt helt på distans, på internet.. men blev reserv 27 eller nå sånt på den.
    Jag läste den internetbaserade på Umu förra hösten. Bra kurs tycker jag
  • Pumpkin

Grattis Trollmamma

Själv kom jag in på 2 av 3 sökta kurser, på den tredje är jag reserv 22. Men jag är nöjd

• Pumpkin

Felicia6 skrev 2008-12-08 20:35:46 följande:

Jag beundrar er som läser på högskola och är tokavis! Ni gör ett bra jobb, speciellt ni som jobbar som tok och har "problem" privat samtidigt och en stor familj osv osv.. Jag får för mig att det är toksvårt och att jag aldrig skulle klara av det, fast jag skulle vilja
    Men börja med en kurs på distans på halvtid då och känn efter? Går det inte så går det inte, och då är det inte värre än att du hoppar av
  • Pumpkin

Trollmamma: Tack!

maltazar: Ah, ja jurist har jag också funderat på förut. Är så jäkla svårt att komma in här i Sthlm bara och verkligen stenhårt jobb i 4,5 år...

Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --