tidaholm ek luckor från ikea ngn?bilder
ngn som har tidaholms ek luckor från ikea i sitt kök bilder snälla tack..
ngn som har tidaholms ek luckor från ikea i sitt kök bilder snälla tack..
Tjingeling!!
Kan ju fixa bilder till dej, men först imorrn!!
I löööv mitt kök!!
ja gör det.. kanske har hört ska bli hunneboare..
Nää det har jag missat, va kul!! Vart??
lingonstigen 10...
Aa, det huset precis vid backen ner till tappen va?? Mittimot en lekplats? Lite koll,tror jag vet!!
japp japp d är det
Nice, men du jag jobbar nu( ooops, får man va vid datorn då....hehe) men när jag vaknat imorrn så ska jag ta kort å lägga ut så kan du få se mitt kök!! Inte stort, men ruskigt snyggt!!! hehe...kalla mej EGO!! haha, nu ska jag bloss. sen ska jag kanske arbeta lite...hehe Ha d// kram Anna
ja visst jobba du jag ska gå o lägga mig har jobbat i kväll ledig i morrn skönt ska de bli..
Snyggt kök. Sitter å ritar upp mitt kök just med tidaholm ek. Bänken vad har du där (sten)?? Hon och kran oxå från ikea? Är det utdragbara lådor eller är det luckor? På väggen jämte kylen är den sån när man köper eller vad?
Många frågor. Du skulle inte vilja ta några foto på hur skåpen ser ut?? Hade du ett högskåp oxå??
Jag har Tidaholms vitrinluckor, men resten är Nexus då jag ville ha släta ytor på luckorna
Bilder finns i mitt galleri om nån vill se...
lovemyboys: jättefint kök, ni har fått in många skåp på en liten yta!
lovemyboys: Får man fråga var du fått tag i kaklet och vad det kostade per kvm. Är precis vad vi söker till vårt kök.
Blir dock IKEA Lidingö med träbänkskiva och svart kakel. Är lite inne på Tidaholm åxå, är bara osäker om det blir för mörkt i vårt lilla kök. Samt att karln helst vill ha vitt.
/K